Skip to main content

Hier in Gouda is de internetsnelheid de laatste weken steeds verder gedaald tot onder de 10 u/d en gisteravond werd het record van 1,85 down en 1,81 up bereikt. Via storingsdienst kom ik geen steek verder. De enige oplossing die nog rest is een andere provider.

Goedemiddag @Slowslow en welkom hier op het KPN forum. Spijtig om te lezen dat je de laatste weken zoveel problemen ervaart met de snelheid van je internetverbinding maar goed dat je dit kenbaar maakt. Op welke manier meet je de snelheid; met een bekabelde verbinding of via de Wi-Fi? Ik kijk graag eens met je mee om te kijken wat we hier eventueel aan kunnen doen. Mag ik je daarom vragen om je forumprofiel in te vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Dank je voor je reactie. Afgelopen dinsdag heb ik de modem en de routers nogmaals uitgeschakeld en weer ingeschakeld en nu is de snelheid 60 down en 9 up en werkt het weer goed.

Vorige week heeft KPN wel iets aan de aansluiting veranderd, omdat we nu een ander televisiemenu hebben. Mogelijk heeft dit invloed op de internetaansluiting gehad.

 


Fijn om te lezen dat alles nu weer goed werkt @Slowslow :) Mochten de problemen onverhoopt terugkeren, laat het ons dan vooral weten!


Reageer