Skip to main content

Tv ontvangst via internet op Mallorca Spanje. Dit is verschrikkelijk slecht valt regelmatig weg het WiFi signaal is maximaal. Dit probleem al eerder gemeld afgelopen twee jaren maar ondanks melding de technische dienst is hier meeĀ bezig tot op heden geen verbetering. Het is wat mij betreft ergĀ nonchalant hoe de KPN hier mee omgaat de klant betaald uw salaris dus je er wel wat voor terug doen de concurrent slaapt niet en heeft geen probleem met een goede service in het buitenland. Succes met de aanpak van dit probleem .Maar mijn geduld raakt wel op.

sinds wanneer zit KPN in spanješŸ¤”šŸ˜‚


Wat zou kpn kunnen doen denkt u? U maakt gebruik van een Spaanse provider.Ā  Daar kan kpn niets doen!!


Ā 

KPN kan een goede werking niet garanderen in het buitenland, natuurlijk doen ze hun best de klant de beste ervaring te bieden maar ze zijn daarin afhankelijk van derde partijen.

AlsĀ de Spaanse provider waar U gebruik van maakt, haar verkeer via een omweg stuurt dan is het logisch dat televisie kijken niet al te lekker verloopt. Overigens zijn in hotels en op campings veel verbindingen gelimiteerd tot maar een paar Mbit. Als de televisie zender dan meer data verbruikt dan de camping of hotel toestaat, dan gaat het stotteren en kan KPN ook daar niets aan doen.


Beste C de KoK, U bent verbonden via een Spaanse Internet aanbieder, dus wat kan KPN hieraan doen ??? Misschien is het handig om daar U klacht neer te leggen. Het is vrij Nonchalant hiervan KPN de schuld te geven.


Excuses zijn leuk maar niet te recht deze smoezen verzonnen we slop de lager school.

Als alles naar behoren functioneert en KPN niet is mijn conclusie toch dat het probleem bij de kon ligt.

Wel jammer dat het communicatief niveau ook niet best gesteld is

Hier wil ik het wel bij laten