Skip to main content
Beantwoord

Internetsnelheid wordt gratis verhoogd, maar niet voor 100 Mbit/s

• 26 mei 2023
  • 3 reacties
  • 460 keer bekeken

Koudhe
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Je internetsnelheid verhogen we tot 200 Mbit/s. Helemaal gratis! 
Je hebt op dit moment een internetabonnement met een snelheid van 50 Mbit/s. Binnenkort verhogen we de snelheid gratis tot 200 Mbit/s. Gewoon omdat we blij met je zijn. En je betaalt niets extra's..

Zou leuk zijn als men dit ook voor de 100 Mbit/s zou doen!!!!!!!!!!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Koudhe ,

Dit soort actie's worden - zo op het oog - naar willekeurige klanten gestuurd. Helaas niet naar iedereen.  

Ik heb zelf het idee dat dit juist naar klanten wordt gestuurd die nog niet zo lang abonnee zijn, in de hoop dat ze klant blijven.

Koudhe schreef:

Gewoon omdat we blij met je zijn. 

Persoonlijk ben ik al ruim 30 jaar klant, maar ik sta nog steeds op 50 Mbit/s. Gewoon omdat ze blij met mij zijn. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36426 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2023

Hallo @Koudhe ,

Dit soort actie's worden - zo op het oog - naar willekeurige klanten gestuurd. Helaas niet naar iedereen.  

Ik heb zelf het idee dat dit juist naar klanten wordt gestuurd die nog niet zo lang abonnee zijn, in de hoop dat ze klant blijven.

Koudhe schreef:

Gewoon omdat we blij met je zijn. 

Persoonlijk ben ik al ruim 30 jaar klant, maar ik sta nog steeds op 50 Mbit/s. Gewoon omdat ze blij met mij zijn. 

Koudhe
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 234 reacties
  • 26 mei 2023
Noordzee schreef:

Hallo @Koudhe ,

ja zit ook pas een jaar of 15 bij KPN, dan is men niet meer bang voor een overstap ;-)

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 26 mei 2023
Noordzee schreef:

Of naar klanten van 87 die alleen maar tv kijken en überhaupt niet eens een pc in huis hebben...