Skip to main content

Na een aantal keren bellen, en heel lang in ze wacht gestaan en een paar x doorgeschakeld, ben ik nog niks wijzer.

we hebben een internetkabel toegestuurd gekregen.  Om de snelheid te kunnen verbeteren. Ik heb hem Zelfs op 200mits gezet. Om te kijken of dat scheelt.  Ik heb normaal een 100 mbits abbo.   Maar de upload is maar 11  en download om en nabij 35.  
 

Dus ik wil als eerste graag dat het 200 mbita tweug gezet word na 100.     En als ik voor 100 betaal wil ik ook graag zien dat die mbits gehaald worden. Maar het is ver onder de maat en mijn zoon word er helemaal depri van.

dus ik hoop dat er heel snel een monteur kan komen kijken.   Want als het niet veranderd, ga ik er over denken om naar een andere provider te gaan.

graag hoor ik een reaktie. Groetjes Dewi

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Wat is de snelheid op uw adres volgens deze site: https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl


 


En nu staat mijn abbo op 200 mbits.  Dat wil ik terug zetten.  100 is mbits is al slecht en ga voor zo n weinig snelheid niet meer betalen


En nu staat mijn abbo op 200 mbits.  Dat wil ik terug zetten.  100 is mbits is al slecht en ga voor zo n weinig snelheid niet meer betalen

U bent toch wel verbonden via glasvezel? 


Ik weet niet wie dat advies gegeven heeft, maar als je de 100 al niet haalt heeft upgraden naar 200 geen enkel nut.

Als je glasvezel hebt moet 100 gewoon werken. Maar net als @Nick83 Vraag ik me af of je wel op de glasvezel zit? Want de getallen die je meldt lijken wel verdacht veel op ADSL snelheden.


@Hsd topicstarter wil niet upgraden, maar downgraden. 


Dat weet ik. Maar ze had geüpgraded naar 200 omdat de snelheid van 100 niet gehaald werd. Als ze dat advies van iemand had gekregen was dat dus fout advies.😳


Hoi, @Dewi74, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier aan een bericht achterlaat. 

Ik zie al wat er mogelijk fout gaat. Wij hebben je twee weken gelden twee keer een mail gestuurd: Herinnering: KPN monteur nodig, maak online uw afspraak om jouw diensten goed te activeren op glasvezel. Ik heb je nogmaals de mail gestuurd, daarin staat een link waarmee je online zelf een afspraak kunt inplannen. Mogelijk is die link vervallen, ik zou je dan aanraden om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen op: 0800 0402. 


Oke dank je wel. Ga even online een afspraak maken.   Het betreft wel glasvezel hoor.

 

kunnen jullie de 200 mbits als terug zetten naar 100 mbits

 

groetjes Dewi


Zie overigens geen email die verstuurd zou moeten zijn.  Heb het nu ingepland, maar bizar dat de eerste afspraak pas 22 juli kan.

 

willen jullie aub die 200 mbits terug zetten naar 100 mbits.  Heb daarvoor een week geleden al 2 x een uur in de wacht gestaan om dat te kunnen veranderen. En toen ik eindelijk iemand aan de lijn had, was de betreffende afdeling er niet meer die daar over gaat.   Groetjes Dewi


Hallo @Dewi74 , kun je die snelheidsverlaging niet zelf regelen in MijnKPN?

 


Nee helaas dat lukt niet, heb ik al geprobeerd, maar bedankt voor het meedenken😉

 

groetjes Dewi


Hoi @Dewi74, fijn dat het gelukt is om een afspraak met de monteur in te plannen. Door de coronacrisis hebben we bijna geen klantbezoeken meer kunnen doen, vandaar dat er wat achterstanden zijn en je daardoor langer op de monteur moet wachten dan je van ons gewend bent. Sorry daarvoor. De order kan er niet worden uitgehaald omdat je nog een openstaande order hebt. Zodra de monteur bij je langs is geweest kunnen we vast wel iets regelen. Wil je daarna wel gewoon 200 Mbit/s houden?   


Ja dat snap ik ook wel door de corona crisis.

 

nee ik wil gewoon mijn abbo 100 mbits terug zoals het eerst was. En hopen dat het dan ook goed werkt


Hey @Dewi74, heb nog even goed voor je gekeken, je neemt (al) KPN Hussel 100 Mbit/s af ;)

Op je persoonlijke MijnKPN-account kun je jouw abonnement beheren en controleren. 


 


Per 16 juni   Gisteren dus, zou dat omgezet worden en dat wil ik niet.    Als de monteur hier geweest is, hoop ik dat gewoon die 100 mbits snelheid goed werkt en dan zou dat ook meer als voldoende moeten Zijn.

 

groetjes Dewi


Reageer