Skip to main content

Al sinds vanmorgen acht uur heb ik last van een lokale storing. Eerst zou hij om 12:15 opgelost zijn, toen om 16:15, en inmiddels om 20:15. Ik begin een beetje mijn vertrouwen te verliezen. De hele dag geen internet en televisie gaat een beetje ver.

Iemand een idee wat ik kan verwachten zo in het weekend?

Hi @FredJansen! Welkom op het forum. 

Vervelend te horen dat je door het opschuiven van de eindtijd onzekerheid hebt over de oplossing. In dit geval is het goed om toch even de klantenservice te bellen. Dat kan via 0800-0402.

Als het via die weg niet lukt, laat het dan hier weten. Zorg in dat geval ook voor een ingevuld profiel. Dan kunnen we voor je inzien wat de eindtijd is. 

Wel is het zo dat op basis van wat er aan de hand is een verwachte eindtijd wordt gegeven. Het kan dus zijn dat na onderzoek toch een extra oorzaak gevonden is. En dat daardoor de eindtijd opschuift. 


Hi @FredJansen! Welkom op het forum. 

Vervelend te horen dat je door het opschuiven van de eindtijd onzekerheid hebt over de oplossing. In dit geval is het goed om toch even de klantenservice te bellen. Dat kan via 0800-0402.

Als het via die weg niet lukt, laat het dan hier weten. Zorg in dat geval ook voor een ingevuld profiel. Dan kunnen we voor je inzien wat de eindtijd is. 

Wel is het zo dat op basis van wat er aan de hand is een verwachte eindtijd wordt gegeven. Het kan dus zijn dat na onderzoek toch een extra oorzaak gevonden is. En dat daardoor de eindtijd opschuift. 

Hoi @Bram_ , dank voor de reactie. Toch even gebeld. De robotstem gaf eerst aan dat ik gewoon geduld moest hebben en verbrak de verbinding. De tweede keer lukte het toch om een medewerker te spreken: de storing houdt mogelijk tot maandag aan. De prognose die de website aangeeft is dus niet erg nauwkeurig.


Ook in mijn regio storing tot maandag 13/3 18:00 uur. Bijzonder.


@FredJansen blij dat je in ieder geval duidelijkheid hebt. Zelfs als het niet het beste nieuws is. Wil je hier laten weten wanneer de storing voorbij is? Of wanneer je nog verdere vragen hebt?