Skip to main content

Sinds vanmiddag algehele storing van kpn in Amsterdam, kreeg een melding dat het om 20.00 uur verholpen zou worden, niet dus, geen update wanneer het wel verholpen is.

gebruik nu mijn mobiele data van mijn mobiel om te internetten, tv kijken is überhaupt niet mogelijk.

vind dit zeer klantonvriendelijk om geen update te geven.

Dan zal er geen update zijn. Het kan u niet zijn ontgaan dat het vandaag gruwelijk heet was en dat de appartuur het heel zwaar heeft gehad.  Eerlijk gezegd vind ik het prijzenswaardig dat er niet veel meer storingen zijn.


Dan zal er geen update zijn. Het kan u niet zijn ontgaan dat het vandaag gruwelijk heet was en dat de appartuur het heel zwaar heeft gehad.  Eerlijk gezegd vind ik het prijzenswaardig dat er niet veel meer storingen zijn.

Als je medisch gezien ‘afhankelijk bent qua communicatie ‘ is dit zeer vervelend.

ik vind dit ook geen prettige opmerking van u, discussie gesloten 


mocht je medisch afhankelijk van communicatie zijn dan zorg je er beter toch voor dat je backup mogelijkheden hebt een unlimited sim abbo/nood telefoon oid 


Hoi @JochMa, door de warmte had het netwerk het gisteren inderdaad erg zwaar. Ik heb geen gegevens van je, dus ik weet niet waar in Amsterdam je precies woont. Wel zie ik dat er een storing is geweest in Amsterdam en deze is kort voor middernacht verholpen. Is jouw verbinding daarmee ook weer hersteld?

Als het nog niet hersteld is kan je je gegevens invullen op je forumprofiel (niet in een reactie) of telefonisch met 0800-0402. Bij storingen is de laatste optie het snelste.


Hoi @JochMa, door de warmte had het netwerk het gisteren inderdaad erg zwaar. Ik heb geen gegevens van je, dus ik weet niet waar in Amsterdam je precies woont. Wel zie ik dat er een storing is geweest in Amsterdam en deze is kort voor middernacht verholpen. Is jouw verbinding daarmee ook weer hersteld?

Als het nog niet hersteld is kan je je gegevens invullen op je forumprofiel (niet in een reactie) of telefonisch met 0800-0402. Bij storingen is de laatste optie het snelste.

De storing is vanmorgen om 8.05 uur pas hersteld in Amsterdam-zuid

Bedankt voor je reactie 


Het kan zijn dat er nog een tweede storing in Amsterdam was die voor mij niet zichtbaar was, of de storing duurde langer. Gelukkig is het in ieder geval weer opgelost en werkt het nu weer! 

Mochten we via deze weg nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden. 


Alles werkt sinds gisterochtend weer prima!