Skip to main content
Beantwoord

Internetstoring in Zeeheldenkwartier, Den Haag

• September 26, 2022
  • 1 reactie
  • 41 keer bekeken

Hallo, mijn Nederlands is niet erg goed dus ik zal een vertaler gebruiken voor dit.

Ik kreeg een bericht over een storing in mijn regio. Ik was nieuwsgierig dus heb ik gekeken of andere huizen in de straat ook een storing hebben.

Toen ontdekte ik dat geen enkel ander huis behalve het mijne dit probleem heeft. Mijn internet werkt helemaal niet.

Is hier een redelijke verklaring voor?

Vriendelijke groeten

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Edwni220, er is momenteel inderdaad een storing gaande in Den Haag, dat klopt. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Ik weet niet wat voor verbinding de mensen bij jou in de straat gebruiken, als zij bijvoorbeeld een andere provider hebben die niet via het KPN netwerk gaat zullen zij hier geen last van hebben.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2022

Hoi @Edwni220, er is momenteel inderdaad een storing gaande in Den Haag, dat klopt. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Ik weet niet wat voor verbinding de mensen bij jou in de straat gebruiken, als zij bijvoorbeeld een andere provider hebben die niet via het KPN netwerk gaat zullen zij hier geen last van hebben.