Skip to main content

Wij zitten sinds 29 mei zonder internet door werkzaamheden van kpn. We worden ondanks bellen, klacht indienen, van het kastje naar de muur gestuurd. Zo ook onze buurtbewoners. Kpn wat gaat u hier concreet aandoen? 

Goedemiddag @29 mei, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. 

Een storing komt altijd ongelegen en duurt per definitie te lang dus ik begrijp heel goed dat je graag wil weten waar je aan toe bent. Omdat ik geen gegevens van je heb, kan ik hier weinig zinnigs over zeggen omdat ik niet weet om welke storing het hier precies gaat. Als jij je forumprofiel in zou willen vullen en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan kan ik in ieder geval alvast meekijken. Heb je trouwens ook KPN mobiel? Mocht dat het geval zijn dan kunnen we hierop wel een noodbundel van 100 GB voor je activeren zodat je je telefoon als hotspot kunt gebruiken. Dit kun je trouwens het snelste regelen door even te bellen met onze helpdesk op het gratis nummer 0800 0402.


Reageer