Skip to main content

Hallo, vannacht is de verhoging van mijn internetsnelheid ingegaan, waarbij mijn wifi uitviel voor een paar seconden en automatisch weer aan ging. Hierbij is er een website van wat lijkt op een IP adres gevolgd door /pppoe_disconnect_t.lp automatisch geopend met de volgende melding:

Your broadband IP connection is down.

Please check if your Internet WAN connection is correctly configured.

Mijn vraag is of dit komt door de wijziging van de internetsnelheid en of het kwaad kan? De korte uitval en verschijning website gebeurde ongeveer twee uur nadat ik de mail had gekregen dat de internetsnelheid is gewijzigd

 

Hi @Umoo, dit kan absoluut geen kwaad en net als jij vermoed ik dat dit met de wijziging te maken heeft. Je bent op een ander snelheidsprofiel gezet, dus er is ook echt iets gedaan met je verbinding dat de korte onderbreking kan verklaren 🙂


Dankjewel Maja, ik had al de vermoeden dat het door de snelheidswijziging komt, maar wilde toch voor de zekerheid vragen doordat het zoals ik al aangaf pas twee uur later gebeurde dan de mail die ik erover kreeg in combinatie met het plotseling openen van de website. Maar zo te horen hoef ik me er geen zorgen over te maken :)


Dat van het vragen snap ik helemaal, beter het zekere voor het onzekere 😊