Skip to main content

Sinds eind november, precies dezelfde problemen als hierboven. De verbinding valt niet volledig weg, want je kan wel tv kijken, maar internet is volledig weg.  Daarnaast zijn alle KPN diensten op de decoder dan ook niet beschikbaar. Bijv: Opnames, tv-gids of Netflix. Zelf beschik ik ook over een experiabox v10. Ook een periode ee  fritzbox router van een vriend als vervanger geplaatst, geen problemen.  Nu sinds vorige week weer terug naar de experiabox v10 en weer volop drops gedurende de dag. Resets, fabrieksinstellingen, niks werkt.  Is dit een vaker voorkomend probleem bij de V10? Zo ja, dan zou ik graag een alternatief willen. 

 

mvg,

 

Mike

*Admin: bericht afgesplitst van originele topic

@mfglaser1974 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je internet verbinding wegvalt. Goed dat je zelf al een reset uitgevoerd hebt! 

Het is overigens wel vreemd dat je tv kunt blijven kijken, dit zou namelijk zonder internet niet mogelijk moeten zijn. 

Maar je toevallig gebruik van wifi versterkers of een switch/router in je netwerk? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en metingen uitvoeren wanneer nodig.