Skip to main content
Beantwoord

Internetverbinding omzetten naar glasvezel

• December 8, 2025
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Admin: gegevens verborgen ter bescherming van de privacy..

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Jamal Al Sulaiman. We hebben je gegevens uit je bericht gehaald zoals je ziet, zoals de anderen al noemen is het belangrijk om privégegevens nooit openbaar te delen op internet. Niet alleen hier, maar ook op andere plekken.

Aan het bericht van Lvd te zien is glasvezel op jouw adres beschikbaar, dan kan je telefonisch contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via een terugbelafspraak. Via die weg kan samen met jou gekeken worden of het aangepast kan worden naar glasvezel.

4 reacties

Wat moet ik doen als ik mijn gewone internetverbinding wil omzetten naar glasvezelinternet?

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 8, 2025

Hoi ​@Jamal Al Sulaiman je bent hier op een openbaar forum beland. Plaats hier daarom geen persoonlijke gegevens zoals je nu gedaan hebt.

Heb voor de zekerheid een moderator ingeschakeld. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 8, 2025

Hi ​@Jamal Al Sulaiman ,

Het is niet verstandig om je adres en telefoonnummer op een openbaar forum te zetten, je kunt het beter even weghalen. Omdat het er nu toch staat heb ik even gekeken en er is inderdaad glasvezel beschikbaar, je kunt met de klantenservice (0800-0402) bellen om je verbinding over te laten zetten. 🙂

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 10, 2025

Welkom op de community ​@Jamal Al Sulaiman. We hebben je gegevens uit je bericht gehaald zoals je ziet, zoals de anderen al noemen is het belangrijk om privégegevens nooit openbaar te delen op internet. Niet alleen hier, maar ook op andere plekken.

Aan het bericht van Lvd te zien is glasvezel op jouw adres beschikbaar, dan kan je telefonisch contact met ons opnemen, bijvoorbeeld via een terugbelafspraak. Via die weg kan samen met jou gekeken worden of het aangepast kan worden naar glasvezel.