Skip to main content

Hallo,

Ik was klant van Telfort (wat al onderdeel was van KPN) en nu van Telfort en KPN, maar technisch gezien is het waarschijnlijk een pot nat. Sinds een tijd (ik denk een maand, maar het begint nu echt vervelend te worden) valt de internet verbinding regelmatig weg (dus niet de wifi). Vanochtend was het nog stabiel, vanmiddag vanaf 2 uur wel vier keer achter elkaar. Ik heb op aanraden van Telfort de dsl kabel hier in huis ingekort naar 1,5 meter, modem gereset. Allemaal geen effect. Volgens Telfort is de dsl kabel instabiel? Het kan nu een week duren voor de monteur langs komt. Maar aangezien mijn vrouw en ik thuis werken en echt afhankelijk zijn van stabiel internet is dit heel storend. Is hier nog iets aan te doen?

 

Ik heb een experiabox v10A. Het IS/RA punt is een lasdop.

 

Groet,

 

Pieter Jan 

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Pieter Jan van Hall, door drukte zijn we minder snel dan we zouden willen, mijn excuus daarvoor. Wat rot dat jouw verbinding niet stabiel is. Ik begrijp dat je een Telfort Thuis abonnement hebt, dat is goed om te weten.

We zitten inderdaad in de samengang van Telfort en KPN, maar het is op dit moment nog niet zo ver. De Thuis abonnementen zijn nu nog van Telfort, deze gaan later dit jaar over naar KPN. Zo gauw er meer bekend is over wanneer dit precies gebeuren gaat, wordt je per e-mail of brief geïnformeerd. 

Dat betekent dat je op dit moment nog bij Telfort terecht kan voor alles rondom jouw Thuis abonnement. Dat kan via de klantenservice, maar je mag ook gerust aankloppen op het Telfort forum. Ik hoop dat jullie verbinding inmiddels hersteld is, of anders dat dit snel geregeld wordt.Â