Ik hoop dat hier iemand kan helpen van kpn.
De klachten mevrouw die ons goed heeft geholpen in het verleden werkt kennelijk niet meer bij jullie
Geachte mevrouw xxxxx,
Ik hoop dat u ons kan helpen.
U heeft ons xxxxx geleden fijn en goed geholpen.
Via de chat en bellen kom ik niet verder.
Onze apparatuur is zeer verouderd.
Hier heb ik al vaker over gebeld en gechat.
De apparatuur was zo oud, dat men niet eens ons modum in het systeem konden vinden.
Volgens de medewerker konden wij dat modum niet hebben. De v1.0 bestond niet. We zouden wel de nieuwste v10 hebben.
Na vele berichten, klachten en mailtjes kregen we eindelijk voor elkaar dat we een nieuw modum kregen. Met frisse tegen zin, want de foto,s en berichten waren net afdoende bewijs. Echt gelijk wou de chat persoon ons niet geven, maar vooruit we kregen voor deze keer een nieuw modum opgestuurd. De v9 experia box. Als ontvanger hebben we de arris VIP2952.
De 2 stroomnet netwerkadapters lijken ook oud en overleden.
Internet werkt. Maar slecht. De tv werkt maar de ontvanger moest elke 3 dagen herstart worden.
De leuke aanbiedingen van kpn voor perfect internet door je hele huis vliegen je om de oren. Gratis viaplay. Prijzen die veel goedkoper lijken dan onze 80+ euro in de maand met alles ook nog eens top werkend.
De laatste 5 weken valt internet +/- 8 x per dag uit. We hebben gereboot. De wifiverbeteraar gebruikt. Etc.
Tv stopt er dan mee.
Mobiele telefoons gaan over op 4g waardoor we de laatste 2 maanden over onze gb's heen gaan.
Midden in een spannende wedstrijd, film stopt de boel.
Met terugkijken is dit zeer vervelend. Zeker op kanalen als rtl 4 waarbij je niet door kan spoelen vanwege reclame.
Zou u eens critisch naar onze apparatuur en abbonement willen kijken?
Wij hoeven geen andere aanbieder, maar willen wel een correct abbonement, met correct werkende apparatuur.
Alvast hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Xxxxx
Klantnummer xxxxx