Skip to main content

Ik hoop dat hier iemand kan helpen van kpn.

De klachten mevrouw die ons goed heeft geholpen in het verleden werkt kennelijk niet meer bij jullie

 

Geachte mevrouw xxxxx,

 

Ik hoop dat u ons kan helpen.

U heeft ons xxxxx geleden fijn en goed geholpen.

Via de chat en bellen kom ik niet verder.

Onze apparatuur is zeer verouderd.

Hier heb ik al vaker over gebeld en gechat.

De apparatuur was zo oud, dat men niet eens ons modum in het systeem konden vinden.

Volgens de medewerker konden wij dat modum niet hebben. De v1.0 bestond niet. We zouden wel de nieuwste v10 hebben.

Na vele berichten, klachten en mailtjes kregen we eindelijk voor elkaar dat we een nieuw modum kregen. Met frisse tegen zin, want de foto,s en berichten waren net afdoende bewijs. Echt gelijk wou de chat persoon ons niet geven, maar vooruit we kregen voor deze keer een nieuw modum opgestuurd. De v9 experia box. Als ontvanger hebben we de arris VIP2952.

De 2 stroomnet netwerkadapters lijken ook oud en overleden.

Internet werkt. Maar slecht. De tv werkt maar de ontvanger moest elke 3 dagen herstart worden.

De leuke aanbiedingen van kpn voor perfect internet door je hele huis vliegen je om de oren. Gratis viaplay. Prijzen die veel goedkoper lijken dan onze 80+ euro in de maand met alles ook nog eens top werkend.

De laatste 5 weken valt internet +/- 8 x per dag uit. We hebben gereboot. De wifiverbeteraar gebruikt. Etc.

Tv stopt er dan mee.

Mobiele telefoons gaan over op 4g waardoor we de laatste 2 maanden over onze gb's heen gaan.

Midden in een spannende wedstrijd, film stopt de boel.

Met terugkijken is dit zeer vervelend. Zeker op kanalen als rtl 4 waarbij je niet door kan spoelen vanwege reclame.

Zou u eens critisch naar onze apparatuur en abbonement willen kijken?

Wij hoeven geen andere aanbieder, maar willen wel een correct abbonement, met correct werkende apparatuur.

 

Alvast hartelijk dank!

 

Met vriendelijke groet,

 

Xxxxx

Klantnummer xxxxx

Tot voor kort had ik ook een V9 en ouderwets internet via koper. Bij mij viel de verbinding wel 30 keer per dag uit voor één of enkele seconden. Heel irritant, maar er viel weinig aan te doen. Ik liet het er maar bij aangezien glasvezel in aanleg was. 
 

Sinds één maand heb ik nu glasvezel en een V12 modem. Ik heb tot nu toe niets gemerkt van uitval, al moet ik wel zeggen dat het internetgebruik een tijdlang heeft stilgelegen. 

Mogelijk gaat een nieuw modem jou iets helpen, maar glasvezel is de echte oplossing! 
 

Wat betreft jouw defecte afstandsbediening:

 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer?

 


Ik wil toch beginnen met een nieuw modem. Deze heb ik voor je besteld en wordt naar jouw huisadres gestuurd. Ook volgt er een retourdoos om je V9 in te leveren, als je het nieuwe modem werkend hebt. Dit is allemaal kosteloos. Ik hoor heel graag over een paar dagen hoe het met de verbinding gaat. 

 

Voor wat betreft de kosten: je kunt hiervoor zelf ook al eens in MijnKPN kijken. Daar staan alle huidige Hussel abonnementen en de bijgevoegde opties. Je hebt nu Alles-in-1 thuis Standaard, maar stel je maakt geen gebruik van ESPN, het Opnemen Pakket, BelOnbeperkt en/of Spotify Premium, dan kan het zeker goedkoper. 


@Noordzee  hartelijk dank. Vermoed dat hier op het eiland wellicht ook nog oud koper ligt.

@Marcia_  bedankt voor stap 1. Ik hou je natuurlijk op de hoogte . Wellicht lost dit alles al op.  Moeten die dvs stekkers ook terug? Huur ik die nog? Ideeën hoe ik zonder die stekkers fatsoenlijk internet krijg in het hele huis. Elke tip is welkom.

Ik zal zelf nogmaals "even" kijken hoe ik alle kpn alles in 1 om kan zetten naar hussel iets 🧐😵💫🥺

 


@Noordzee  hartelijk dank. Vermoed dat hier op het eiland wellicht ook nog oud koper ligt.

@Marcia_  bedankt voor stap 1. Ik hou je natuurlijk op de hoogte . Wellicht lost dit alles al op.  Moeten die dvs stekkers ook terug?

Die heb jij, als het goed is, gekocht. Je kunt die binnen 14 dagen retourneren, maar die zijn al om zeker? Wellicht kijken of je ze door kunt verkopen als je ze niet gaat gebruiken.

Huur ik die nog? Ideeën hoe ik zonder die stekkers fatsoenlijk internet krijg in het hele huis. Elke tip is welkom.

Je kunt beter voor Superwifi punten gaan. Deze kan je met korting aanschaffen via de Wifi Manager. Maar wacht even tot je je nieuwe modem geïnstalleerd hebt. Misschien is het niet eens nodig. Ik gebruik thuis (drie verdiepingen) alleen een Experia Box V10 en wij hebben hier met het gezin tot dusver voldoende internetbereik mee door het hele huis. Alleen kan ik niet videobellen op zolder en heb ik achterin de tuin geen wifi. Het ligt maar net aan je wensen 😉.

Ik zal zelf nogmaals "even" kijken hoe ik alle kpn alles in 1 om kan zetten naar hussel iets 🧐😵💫🥺

 

Als je er niet uitkomt, of toch wilt dat we mee denken: waar heb jij behoefte aan? Naast internet, bedoel ik dan. Wil je één of meerdere tv-ontvangers, een vaste telefoonlijn of niet, welke zenderpakketten zou je willen, eventueel Spotify Premium of nog iets anders?