Skip to main content

Sinds drie weken valt mijn internetverbinding met zekere regelmaat uit - eens in de drie dagen. Het enige wat werkt is het modem resetten (Arcadyan VGV7519).

In andere threads op dit forum lees ik dat er op afstand wordt gemeten het modem vervangen als het inderdaad end-of-life is. Kunnen jullie dat in dit geval s.v.p. ook doen?

Bij voorbaat dank.

P.S. Ik heb geen idee of de vaste telefoonlijn ook uitvalt - die gebruik ik nooit.

Goedemorgen en welkom op het forum @rronn, op het moment dat het internet wegvalt, zie je dan ook op jouw ExperiaBox de lampjes uit of op rood springen? Als je die vraag nog even kunt/wilt beantwoorden kan ik daarna de lijn voor je doormeten. 
Via de klantenservice op het telefoonnummer 0800-0402 kan dit ook direct gedaan worden en kan ook direct de medewerker met jou aan de lijn een oplossing bieden. Via de klantenservice gaat dat sneller dan via het forum. 


Sorry voor de trage reactie - ik verwachtte een mail dat er een reactie op het forum was :hugging: .

De lampjes worden zeker niet rood. Ik weet zeker dat ik groen heb gezien. Ik weet niet zeker of ze allemaal groen bleven. Ik heb het modem zojuist (om 08:15 uur) weer uit- en (na 20 sec) aangezet omdat de internetverbinding in het hele huis wegviel.

(edit: typo)


Goedemorgen @rronn, ik zie verbrekingen op jouw lijn. Om dit hopelijk op te lossen gaan we jouw KPN ExperiaBox omruilen. Alle informatie over de nieuwe Experiabox en de omruil krijg je per sms en per e-mail toegestuurd. 


Beste @Jeroen_dB , ik heb de info ontvangen. Ik ga het omruilen en installeren. Ik neem me natuurlijk voor om te laten weten als het goed werkt; maar ga vanuit van “geen nieuws = goed nieuws” :smiley: .


Spreken we dat af @rronn