Skip to main content

Wij heb sinds dinsdag 18 feb internetverbinding van KPN en elke dag hebben we problemen dat de verbinding weg valt. De wifi verbinding valt dan ook helemaal weg voor alle apparaten. Al verschillende dingen geprobeerd en nog steeds geen oplossing. We hebben ook al een paar keer gebeld, maar jammer dat we niet geholpen kunnen worden. Ik ben bang dat we het zullen opzeggen, omdat we steeds het gevoel krijgen dat we niet worden geholpen.

We hebben een nieuwe apparaat Experia box v10a aangesloten op glasvezel

Goed dat je hier je verhaal verteld.  Hier wordt je goed geholpen.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Dus niet hier in vullen want dan ziet iedereen het en dat is niet de bedoeling maar in je profiel.  De medewerkers reageren doorgaans binnen 48uur. 


Hallo @Boston26 Welkom op het KPN Forum! Ik kijk natuurlijk graag met je mee: je hebt je gegevens al in profiel gezet en dat scheelt alvast. Wat ik wel graag zeker wil weten: speelt dit probleem alleen met wifi? Wat gebeurt als je een bekabelde verbinding gebruikt, valt je verbinding dan ook weg? 


@Boston26 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat je probleem is opgelost? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt. 


Reageer