Skip to main content

Hallo!

 

Mijn internet valt steeds spontaan weg. Dan word je bv uit je game gekickt, laad een video niet, gaat de connectie naar het werk er uit… Na een paar minuten komt het wel steeds terug.. Wifi of kabel maakt niet uit. We hebben al geprobeerd om de router te resetten en opnieuw op te starten maar niets helpt.. Enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Hoi @msteensm, welkom op ons forum! Als je verbinding via wifi én de kabel wegvalt  is de kans goed aanwezig dat er aan onze kant van de experiabox iets niet goed zit.
Gebruik je naast je experiabox nog andere netwerkapparatuur? Kun je toelichten hoe je je netwerk hebt ingericht?
Ik kijk ook graag even mee naar de aansluiting. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Thomas, 

 

ik heb het zojuist ingevuld. Er zit nog een switch tussen voor de kabel, maar zonder de switch valt het ook weg.


Bedankt voor je toelichting en gegevens @msteensm, ik zie dat je maandagochtend al een monteur ingepland hebt staan voor je glasvezelkastje. Ik wil eigenlijk voorstellen die nog even af te wachten. Op dit moment vermoed ik namelijk dat het daar ook in zit.
Wil je me laten weten hoe het afloopt volgende week?


Ik ging de monteur afzeggen, wij hebben dan geen tijd. Wij gaan op vakantie, dus het kan niet.

Edit: Het lukt niet om de monteur af te zeggen, hij logt me steeds uit wanneer ik hem probeer af te zeggen...

 


Met het annuleren van de monteur zou ook de wijziging met korting komen te vervallen, als je wilt kan ik dat voor je doen maar ik kan hem ook verder in de toekomst herplannen. Ik zie dat hij nu al verplaatst is naar de 28e.

Gezien mijn afwezigheid dit weekend kun je hier na vanmiddag het beste even over bellen met mijn collega's op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 


Ik wil het liever helemaal afzeggen, ik probeerde het te verplaatsen omdat het annuleren niet lukte, de website logde me steeds uit..


Ah ik krijg dezelfde melding als jij. Omdat de hele order hiermee geannuleerd wordt moet dit via de afdeling annuleringen. Helaas zijn deze alleen bereikbaar via de opties die ik eerder noemde.

mijn collega's op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 

 


Ik wil dat graag via de chat doen, maar die kan ik niet vinden op kpn.com/service? Waar zou die ongeveer moeten staan?


De chat kun je vinden door te klikken op Internet Ik heb een andere vraag of wil graag contact >scroll een eind naar beneden > onder Direct antwoord via chat  staat dan Naar chat


Oh, ik heb het knopje gevonden, maar het werkt niet.. De andere knopjes werken wel, maar die niet...


Hier valt het laatste tijd ook veel weg. Herstarten van apparatuur hielp niet. Misschien gaat er iets fout met de infrastructuur zelf. 


@msteensm ik heb helaas niet echt een andere manier om de chat naar voren te krijgen. Je kunt het nog proberen met een andere browser of vanaf een ander apparaat. Als ook dat niet werkt kun je het beste even bellen denk ik.

*edit: oh ik zie dat je al gebeld hebt en mijn collega's de order hebben geannuleerd!

 

Mocht de verbinding na je vakantie nog steeds wegvallen kijken we natuurlijk graag alsnog even met je mee. Je weet ons te vinden!