Skip to main content

Sinds kort hebben we Netflix maar de internet verbinding valt iedere keer uit.  We hebben experia box v10 met LG oled tv. Stroom eraf helpt niet.  Wie helpt ons?

Dit kan niet aan Netflix liggen, is er nog iets anders veranderd bij jullie?


Nee, geen veranderingen.  En ik zeg ook niet dat het aan Netflix ligt.  Het zal iets met de modem oid zijn.  


Hey @Arieast, welkom! Je geeft aan dat de verbinding vaak weg valt. Is dat dan op de tv specifiek? Of bedoel je de verbinding in het algemeen? Kun je wat meer vertellen over hoe je V10 en de tv ontvanger met elkaar verbonden zijn? En hoe en waar in huis je verschillende apparaten staan, dat soort dingen.


De internet verbinding met de tv valt weg, wat opvalt als we Netflix gaan kijken. De modem staat naast  de tv en de router staat in de hal hemelsbreed is dat max 2 meter.  We maken draadloos contact met de wifi voor de tv. 


Is het dan echt de tv zelf waar je Netflix kijkt, of gebruik je daarvoor de tv ontvanger?

 

Als je de tv zelf gebruikt, gebruik dan eens de Wifi Manager om te kijken of de wifi verder geoptimaliseerd kan worden. Mocht het probleem blijven, dan raad ik toch aan om te kijken of je een kabel kunt leggen van de V10 naar de tv. 

Als je de tv ontvanger gebruikt om Netflix te kijken, dan kan ik je alleen een kabel aanraden. De tv ontvangers worden vanuit ons niet ondersteund voor verbinden via wifi in combinatie met een V10.