Skip to main content

Beste lezer,

Al vanaf het begin heb ik problemen met de internetverbinding in alle ruimtes van mijn huis. Er loopt een draad door mijn woonkamer met een wifiversterker boven om daar enigszins wifi te hebben. Maar nog is het er niet overal en is de draad erg storend die er ligt. Een aantal kamers wil gewoon niet lukken. Nu zie ik mooie advertenties waarbij  2 kpn SuperWifi puntent.w.v. 199,- cadeau worden gegeveb. Pijnlijk om te zien. Ik wil ook superwifi! En ik wil wat wijzigen aan mijn abonnement. Wat is er mogelijk? Ik kan geen telefoonnummer vinden om contact met jullie te zoeken.

Alvast bedankt voor de reactie.

Christel

Goedemorgen @Christel1ste en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden maar zuur dat je zoveel problemen ervaart met de Wi-Fi. Desalniettemin goed dat je dit kenbaar maakt. Welk type Wi-Fi versterker heb je momenteel in gebruik? Is dit een wit vierkant exemplaar of is deze zwart en rond? Wat betreft de Super Wi-Fi punten; deze actie betreft een welkomstaanbieding voor nieuwe klanten, zij kunnen zelf kiezen; gratis Super Wi-Fi punten of de gebruikelijke korting op het abonnement. Toen jij klant bij ons bent geworden, heb je al een keer gebruik kunnen maken van een welkomstaanbieding (waarschijnlijk in de vorm van korting op het abonnement). Zoiets is altijd eenmalig en het is dan ook niet mogelijk om daar nogmaals voor in aanmerking te komen, het spijt me. Wel kun je een setje Super Wi-Fi aanschaffen met korting; in plaats van 199 euro kun je ze als bestaande klant voor 149 euro aanschaffen, dat scheelt toch gauw 25% in de kosten. Wel kun je als bestaande klant in aanmerking komen voor gratis Wi-Fi versterkers in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Hiervoor dien je de KPN Wi-Fi Manager te doorlopen. Wanneer deze een snelheid meet die onder de 20 Mbit/s ligt, krijg je de KPN Experia Wi-Fi als gratis oplossing aangeboden. Deze versterkers dien je bekabeld aan te sluiten op de Experia Box en dit zijn de zwarte/ronde exemplaren, vandaar mijn eerdere vraag welk type versterker je nu hebt aangesloten. Verder geef je aan dat je graag iets wilt wijzigen aan je abonnement en daar kan ik je uiteraard bij helpen; wat wil je precies wijzigen? Zou je ook meteen je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Bedankt voor de reactie. Ik heb geen ronde zwarte exemplaren van wifiversterkers. De wifimanager heb ik toegepast. Beneden scoorde het een 4 en boven kreeg ik niet gemeten. Ik wilde inderdaad wat wijzigen en uiteraard begrijp ik dat er een aanbod voor nieuwe klanten is. Ik ga eerst maar even afwegen of het niet handiger is van aanbieder te veranderen. Bedankt iig voor het antwoord.

Met vriendelijke groet,

Christel


Bedankt voor de terugkoppeling @Christel1ste :) 

 

Mocht je nog steeds problemen ervaren met de Wi-Fi, dan kan ik nog een gratis Wi-Fi monteur voor je inplannen. Laat je me het weten mocht je hier gebruik van kunnen maken? 


Graag zelfs!

Groet Christel


Dan ga ik een afspraak voor je inplannen Christel! Zou je voor mij dan je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt.


Ingevuld!

Groet Christel


Dankjewel @Christel1ste :)

Ik heb een afspraak met de gratis Wi-Fi monteur voor je gemaakt en heb deze ingepland op 6 november tussen 15.00 & 17.00. Laat je me weten of dat schikt?


Is prima. Bedankt voor je inzet!

 

Groet Christel


Fijn dat het past @Christel1ste en graag gedaan 🙂 Laat je me volgende week nog even weten hoe het is afgelopen? 


Hoi @Christel1ste , heeft de Wi-Fi monteur er voor weten te zorgen dat je overal in huis weer gebruik kunt maken van de Wi-Fi?


Nee dit is niet gelukt. De zwarte konden aangelegd worden met draad. Dat zou echter struikelen betekenen in mijn woning over draden. Een andere mogelijkheid was kosten maken voor jullie superwifi. Maar dan is ingaan op een aanbieding vd concurrent aantrekkelijker voor mij op dit moment. Bedankt voor de inzet iig.


Desondanks toch graag gedaan @Christel1ste . Weet ook dat je ten alle tijden weer welkom bij ons bent mocht het elders toch niet zo goed bevallen!


Nee dit is niet gelukt. De zwarte konden aangelegd worden met draad. Dat zou echter struikelen betekenen in mijn woning over draden. Een andere mogelijkheid was kosten maken voor jullie superwifi. Maar dan is ingaan op een aanbieding vd concurrent aantrekkelijker voor mij op dit moment. Bedankt voor de inzet iig.

Hallo @Christel1ste , bij de SuperWifi moet er ook  1 minimaal bekabeld aangesloten zijn en de ander kan eventueel draadloos aangesloten worden.

 


Reageer