Skip to main content

Ik wil graag een nieuw ip adres. Als dit niet kan, geef dat dan aan, dan ga ik naar een andere provider.

 

MVG
 

Ik wil graag een nieuw ip adres. Als dit niet kan, geef dat dan aan, dan ga ik naar een andere provider.

Dan zal je helaas toch naar een andere provider moeten gaan, de policy bij KPN is dat IP adressen niet gewijzigd worden, ook niet in geval van DDoS aanvallen.

Waarom wil je dat jouw IP adres gewijzigd wordt?


Ik wil mijn IP adres wijzigen omdat ik voorgoed ben geblokkeerd op marktplaats wegens mijn gedrag naar iemand anders toe. Helaas was dit bedrag andersom, en ben ik geblokkeerd omdat de ander mij aangegeven heeft. Als ik mijn IP adres wijzig, kan ik daar mogelijk mee verder.


Ik ben toch bang dat je hier met Marktplaats uit zal moeten komen.

Ik vind het ook een beetje vreemd dat je o.b.v. IP adres geblokkeerd zou worden, dat betekent immers dat je via 4G wel gewoon Marktplaats op kunt en als je een VPN verbinding zou opzetten ook.


Ik ben toch bang dat je hier met Marktplaats uit zal moeten komen.

Ik vind het ook een beetje vreemd dat je o.b.v. IP adres geblokkeerd zou worden, dat betekent immers dat je via 4G wel gewoon Marktplaats op kunt en als je een VPN verbinding zou opzetten ook.

Geef die vent nou geen ideeën; als mp je een ip-ban heeft gegeven, heb je je goed misdragen.