Skip to main content

Ik zou graag het IP-adres van de Experia box gewijzigd hebben: deze blijkt namelijk aan een locatie in België te zijn gekoppeld, terwijl ik toch écht in Nederland woon! Hierdoor worden bijv. video's van NOS waar uitzendrechten voor gelden, geblokkeerd.

Hallo @Olaugh  meld dit even bij abuse@kpn.com onder vermelding van het bewuste ip adres en je eigen relevante gegevens. 

Succes


Ik raad ook aan om dit even door te geven via: hosting@npo.nl.


Hoi @Olaugh en bedankt voor je berichtje :)

Heb je inmiddels deze vraag ook neergelegd bij onze abuse afdeling, zoals @JanD aangeeft? En kan het misschien zijn dat je gebruik maakt van een VPN verbinding? 


mijn ip adres staat in dusseldorf woon in limburg


mijn ip adres staat in dusseldorf woon in limburg

En levert dat problemen op?


JA DAT LEVERT EEN PROBLEEM OP IK SPEEL GAMEPOINT EN WIL OPWAARDEREN MET IDEAL MAAR ALLES ISCREDITCARD PAYPAL ENZ DUITS DUS STAAT IN DUSSELDORF MIJN IP ADRES NIET IN LANDGRAAF DAAR WOON IK


IPADRES WIJZIGEN DEZE IS GEKOPPELD AAN DUSSELDORF WOON IN LANDGRAAF


Hoi @Cwestheim Vals 

Misschien even Caps uitzetten.
Heel hard roepen (hoofdletters) gaat je echt niet helpen op deze site.
Je zou kunnen bellen als je haast hebt.
En je schrijft in een topic wat al beantwoord is.
Kortom niet goed en absoluut niet handig.


IPADRES WIJZIGEN DEZE IS GEKOPPELD AAN DUSSELDORF WOON IN LANDGRAAF

Hoi @Cwestheim Vals en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt. Wel wil ik graag even wijzen op de huisregels. Zoals @genetic al aangeeft, volgende keer de caps lock even uitschakelen, nu lijkt het alsof je heel hard aan het schreeuwen bent en dat komt de leesbaarheid natuurlijk niet ten goede! 
Terug naar je probleem; gebruik je misschien een VPN? Anders zou ik je willen adviseren om hierover een mail te sturen naar ons abuse team (abuse@kpn.com).