Skip to main content

Ik wordt geblokt voor adultprime.com. als ik bij iemand nders ben kan ik wel gewoon via de wifi op deze site komen. het ligt aan mijn ip adres volgens de site

Hallo @Jojo333 ,

Probeer eens jouw cookies en browsegeschiedenis te wissen. 


Mogelijk een "parental control” filter ingesteld, of alternatieve DNS-serverss om juist DAT te kunnen toepassen binnen je eigen netwerk ??

KPN zelf blokt niks.


Ben je wel al 18? Vroeger met de filmkeuring bestond behalve leeftijdscategorie ook de categorie alléén geschikt voor 'geestelijk volwassenen',  dus dat soort films krijg ik nooit te zien:rofl::joy:


Ben je wel al 18? Vroeger met de filmkeuring bestond behalve leeftijdscategorie ook de categorie alléén geschikt voor 'geestelijk volwassenen',  dus dat soort films krijg ik nooit te zien:rofl::joy:

HaHa, 

Misschien hebben de ouders wel een blokkade geregeld…. :joy:


Zekers wel, boven de 50 zelfs


Ik wordt geblokt voor adultprime.com. als ik bij iemand nders ben kan ik wel gewoon via de wifi op deze site komen. het ligt aan mijn ip adres volgens de site

Hallo @Jojo333 , als er een IP ban is, dan wordt dat door de betreffende website gedaan, niet KPN.
Je zal bij de beheerders van die website moeten zijn. Die beheren deze ‘blacklist’.
Heb je mogelijk te vaak mislukte inlogpogingen gehad vanaf jouw thuislocatie?