Skip to main content
Antwoord

iPhone 12 Pro Max schakelt niet goed tussen SuperWifi punten na Box12 update

• February 28, 2025
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Dag allemaal,

Ik heb 3 dagen geleden de update gekregen van mijn box 12.

Interface is er een héél stuk op vooruit gegaan, maar ik heb problemen met mijn iPhone 12 Pro Max (laatste update versie 18.3.1) en het schakelen tussen de SuperWifi punten (v1) in mijn huis. Als ik van beneden naar zolder ben gelopen waar er ook een staat, verbind hij succesvol met dat punt, wat ook groen brandt, maar er is geen dataverkeer mogelijk. Pas als ik de wifi van de iphone uit heb gedaan en weer aan dan werkt het weer naar behoren.

Ik heb gisteren trouwens ook problemen gehad met de superwifi punten zelf, deze leken helemaal niet met apparaten te verbinden, dus  deze heb ik allemaal gereset en opnieuw laten updaten door te verbinden met het modem.

Ik las iets over een privé mac adres dat een jaar geleden bij een gebruiker problemen gaf, hij zette deze uit. Ik zal nog wat testen hiermee, ik heb hem nu op roterend gezet, werkt dit nog niet dan op uit en weer verder testen.

Zijn er hier mensen die dit herkennen / er ook last van hebben?

Ik weet ook niet of het enkel een probleem is voor een iphone of voor elk wifi apparaat wat van etage veranderd, maar die heb ik er niet zoveel, zal hier ook nog eens naar kijken

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Captainpatje, welkom op onze community! Wat een merkwaardig issue, ik ben benieuwd of het met de roterende mac instellingen opgelost is of anders of het werkt als je dat uitschakelt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Hoi ​@Captainpatje, welkom op onze community! Wat een merkwaardig issue, ik ben benieuwd of het met de roterende mac instellingen opgelost is of anders of het werkt als je dat uitschakelt.