Skip to main content

Hallo experts,

 

Maandag heb ik het nieuwe modem v KPN (12) geïnstalleerd. Mijn iPad en de iPhone SE 2020 v mijn man hebben een prima WiFi verbinding. Helaas heeft mijn iPhone 13 er geen kracht voor.  Ik krijg hem niet verbonden met het nieuwe modem. De internetverbinding komt niet tot stand. 
Wie herkent dit probleem en wat is de oplossing hiervoor? Ik raak er behoorlijk gespannen van want ik werk mijn mobiele bundel er binnen een paar dagen doorheen 🙈

Hopelijk kan iemand mij helpen. 

 

Bedankt alvast! 
 

 

Hoi @Dixie1 en welkom op het forum! Wat gek dat de iPhone niet wil. 😕 Heb je de iPhone het wifi netwerk al eens laten vergeten, je toestel opnieuw opgestart en er dan weer mee laten verbinden? Ik ben benieuwd of dat helpt. 


Hoi Sanne, ja helaas werkt dat ook niet.  Ik heb alles gereset maar de verbinding blijft slecht of wordt weer verbroken. Afgelopen week heeft het 1 x goed gewerkt. Toen was het WiFi netwerk ook erg snel, maar nu is het elke x mis. Moedeloos word ik ervan :-(

Ik heb al zitten denken om een andere mobiel te kopen, maar dat is toch eigenlijk ook kansloos. Ik hoop echt dat er toch een oplossing komt. Morgen anders maar weer eens met KPN bellen 🥴


Dat lijkt me ook niet nodig, de iPhone 13 zou prima moeten werken. Prima dat je morgen belt! Mocht daar de oplossing gevonden zijn, wil je hem hier dan laten weten? Ik ben erg benieuwd. Mocht je telefonisch geen duidelijkheid krijgen, laat hier dan ook gerust weer een reactie achter. Dan zoek ik met je mee! 

Wat je in de tussentijd wel kunt proberen is Extra Wifi aanzetten in de Box 12. Ik ben benieuwd of het de iPhone wel lukt om daarmee te verbinden. Mocht dat lukken, dan heb je in de tussentijd in elk geval wifi tot de oplossing gevonden is voor de reguliere wifi. 🙂


Hoi Sanne, bedankt voor je hulp. Inmiddels heb ik de extra WiFi verbinding gemaakt, maar helaas. Ook dat werkt niet. Ik heb net met KPN gebeld maar de wachttijd is meer dan 15 min. Ik ga het vanavond nog wel een x proberen.

Hopelijk gaat het goedkomen, maar ik heb er nog niet zo’n goed gevoel over.

 

Ik hou je op de hoogte 😉

 


Ah wat jammer, ook gek. 😕 Is het bellen inmiddels wel gelukt? Ik ben benieuwd! 


Jaaaa, inmiddels is het gelukt. We hebben WiFi versterkers gekregen en het modem is gereset en nu werkt alles weer prima. Gelukkig. Beter voor mijn hart. Haha. 
Bedankt voor je hulp 👌🏼


Haha fijn, super dat alles weer goed werkt en bedankt voor het terugkoppelen!