Skip to main content
Vraag

IPv6 uitschakelen i.v.m. thuiswerken

  • January 12, 2021
  • 3 reacties
  • 334 keer bekeken

Ik wil graag de IPv6 uitschakelen op mijn experiabox V9, maar dit lijkt niet mogelijk? klopt dat?

Ik wil dit uitschakelen i.v.m. thuiswerken.

Mvg,

Draaisma

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Wijsgeer
  • January 12, 2021

Wat gaat er dan fout met IPv6 ingeschakeld?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 12, 2021

Ik zie geen optie staan om dit uit te schakelen.

Er gaat (nog) niets fout, maar het uitzendbureau stelt dit als eis om thuis te mogen werken.

Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik dit kan uitschakelen op de V9?


wjb
Wijsgeer
  • January 12, 2021

Als je een Windows PC gebruikt dan kan je de ondersteuning van IPv6 ook op die PC bij de instellingen van de netwerk of wifi adapter uit zetten.