Skip to main content

Ik ben penningmeester van een vereniging, die graag op glasvezel wil. Is glasvezel op het postcodeadres 5151RB * mogelijk, Wij zijn al klant van KPN maar met een DSL verbinding.

 

Admin: Gegevens verplaatst i.v.m. privacy

Doe de postcode check op kpn.com. Daar wordt aangegeven over wat voor soort netwerk de diensten geleverd worden.


@Frie Klerks 

Als je je niet wilt beperken tot alleen de KPN (de check op glasvezel geeft aan er is wel een koperverbinding beschikbaar. En zegt niets over glasvezel.) Dit betekent meestal binnen dit decenium maar niet veel eerder. Neem je contact op met jouw Gemeente. Die zijn de eigenaar van de openbare grond en moeten dus toestemming geven.  

 


Hoi @Frie Klerks, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat jullie graag glasvezel willen. Ik heb dan even gekeken of ik hier informatie over kan vinden. Ik zie dat er nog geen glasvezel in de wijk ligt en dat het nog niet op de planning staat. 😞 Wat je voor nu kan doen is je inschrijven bij KPN Netwerk. Dan word je op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. KPN Netwerk gaat namelijk over de aanleg van glasvezel. Wij zijn de provider die jouw internet verzorgen.