martin888 schreef:
Erwin_ schreef:
Hoi @martin888 . Kloppen de postcode+huisnummer in jouw profiel? Laat even weten? Dan ga ik kijken wat er mogelijk is.
(gezien alles wat ik tot nu toe gelezen heb, denk ik niet dat ik de oplossing voor je heb, maar ik wil uiteraard wel alles even onderzoeken).
Ja die kloppen.
Een 4G router lijkt mij een prima oplossing.
Helaas gaat dat niet gebeuren.
Dit rolt er uit de meting:
Copper
Down: 31.277
Up: 4.989
Die upload is vrij traag en als je met wifi werkt gaat er nog meer verloren. Maar voor de rest zijn deze waarden ‘acceptabel’ en het valt niet binnen de buitengebied voorwaarden.
Van mij mag je zo een 4g router hebben maar helaas moeten je waarden wel voldoen aan bepaalde criteria en daarvoor is je lijn toch te ‘snel'.
Als je graag 4k streamt wil ik zeker aanraden omdat met een bekabeld aangesloten apparaat te doen. Zo haal je rendement uit je lijn.
Heb je al wel een haalbaarheidsonderzoek laten doen voor glasvezel?
Ik ken je gezinssituatie niet maar deze snelheid is in deze tijd niet heel praktisch meer voor een gezin. (zeker niet als iedereen individueel zit te interneten. Dan krijg je met deze lage upload toch als snel vervelende issues) Ik wil je natuurlijk liever niet kwijt maar in zo'n geval is het bij de concurrent misschien toch beter.