Skip to main content

Beste Lezer,

Aan mijn gevel staat een oude ptt kast, is deze nog in gebruik? ivm renovatie gevel.

 

Je kan dit vragen bij KPN Infra, de beheerder van technische gebouwen en kabelverdelers van KPN. Dit kan via het gratis nummer 0800-0150. 


In de regel zijn die verdelers nog gewoon actief, bij mij in de straat staat er ook een voor de verdeling van de koperlijnen naar de diverse huizen toe.

Pas als een wijk drie jaar of langer van glasvezel is voorziendoor KPN, wordt koper uitgeschakeld en is de kast nutteloos geworden. Of dat voor jouw wijk ook geldt weet ik natuurlijk niet @Autopool 


HoI @Autopool . Heb je nuttige info gekregen via dat nummer van infra?


Nog geen tijd gehad om te bellen. Ik kom er anders op terug.


0800-0150 gaat niet kunnen helpen met deze kasten. Stap58 staat niet als zijnde kabelverdeler geregistreerd. Je kan er vanuit gaan dat deze kast actief is. Eventueel kan een monteur en/of moderator dit voor je nakijken als je je forumprofiel invult.


Ik had ook al zo'n voorgevoel.   

@Autopool  als jij je profiel invult weet ik wel een collega die ik daar over kan mailen.

Geef je een seintje als je je profiel hebt ingevuld? 


@Erwin_ ,Ik beb mijn profiel ingevuld.


@Erwin_ ,Ik beb mijn profiel ingevuld.

Dank daarvoor.  

Er is een mail richting mijn collega gegaan.  Ik verwacht begin volgende week meer informatie.  


Er staat nog signaal op dit apparaat, @Autopool .   Die zal dus zo moeten blijven zitten.