Skip to main content

Ik zit in een verbouwing en heb deze aansluiting in de woonkamer. Ik zit bij Ziggo als klant, via de ziggo forum begrepen dat dit kastje van KPN is. De aansluiting van ziggo (AOP) is niet zichtbaar en waarschijnlijk verwijderd, dit opnieuw laten plaatsen kost veel moeite en tijd dus ik dacht dat overstappen wellicht een optie is.

Maar nu vraag ik mijzelf af of dit voldoende is of moeten er nog meer spullen worden geïnstalleerd?

 

Ik hoor het graag.

Plaats even een fotootje van wat je hebt.


Excuses, vergeten de foto toe te voegen


Zover is weet is dit inderdaad de aansluiting van kpn. Daar wordt dan het modem op aangesloten. Er moet wel een stopcontact in de buurt zijn/komen want het ding geeft voeding nodig. Wacht even tot een "kenner" dit bevestigd. 


Her is wel een oud model met een coax-aansluiting. Als je overstapt naar KPN @ArieMaximoVan'tRiet vraag dan meteen om een gratis installatiemonteur die de glaskast werkend maakt.

Succes.

 

 


En er moet een KPN-monteur komen om het glasvezelkastje te monteren, ik denk dat dat witte geval een dummy is.

 

 


het ziet eruit als Trined of Delta glas met coax voor tv


Hallo @ArieMaximoVan'tRiet op onze website kun je zien welke aansluitpunten KPN gebruikt: Je KPN aansluiting Om te achterhalen of je glasvezel of nog een koperaansluiting hebt, kun je ook nog de de poscodecheck doen, kun je tot 1GB aanvragen qua internetsnelheid dan ligt er glasvezel bij jou.Â