Skip to main content

Weet iemand of je thuis een gratis hotspot kunt gebruiken indien er een storing is bij KPN? Zodat mijn kind kan blijven you tuben zonder dat dat data vreet? Of moet je gewoon dat gewoon betalen als je over je limiet gaat?

Je kunt het beste bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan inspreken dat je storing hebt, wellicht kun je een noodpakket krijgen. 


Je kunt het beste bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan inspreken dat je storing hebt, wellicht kun je een noodpakket krijgen. 

Thx zal k eens doen


Helaas zijn de hotspots, via de modems thuis, al zo'n 2 jaar geleden afgeschaft.

Als je binnen hun bereik valt zou je kunnen vragen of je gebruik mag maken van de wifi van de buren. Of dat ze hun gast wifi voor je aanzetten. Via beiden kost het hen niets. Er wordt via vaste lijnen tenslotte niks gerekend voor data verbruik.

Als je een mobiel abonnement bij kpn hebt kan er een 100 GB weekbundel op gezet worden. Je kunt dan voor andere apparaten het wifi-hotspot op je mobiel aanzetten. Maar als jij de deur uitgaat mét je mobiel...


Hoi @Feebke, welkom hier. 

Een storing is nooit fijn. Is deze inmiddels al opgelost? 

Want vaak zijn er wel mogelijkheden. Makkelijkste is als je een ook een mobiel abonnement bij ons hebt om daar een extra bundel op te krijgen. Als het echt een langere storing betreft is het ook mogelijk om een Direct Online Pakket te krijgen. 

Maar beste bij een storing is eerst kijken op onze storingspagina en anders te bellen met 0800-0402. Voor storingen dag en nacht bereikbaar. 


Of gewoon een dagje niet joetjoepen 😎


Hoi @Feebke, welkom hier. 

Een storing is nooit fijn. Is deze inmiddels al opgelost? 

Want vaak zijn er wel mogelijkheden. Makkelijkste is als je een ook een mobiel abonnement bij ons hebt om daar een extra bundel op te krijgen. Als het echt een langere storing betreft is het ook mogelijk om een Direct Online Pakket te krijgen. 

Maar beste bij een storing is eerst kijken op onze storingspagina en anders te bellen met 0800-0402. Voor storingen dag en nacht bereikbaar. 

Ja de storing is opgelost. Ik heb ook een mobiel abonnement bij KPN. Maar het probleem is dat ik een gehandicapt kind heb die alleen geïnteresseerd is in zijn you tube filmpjes.  Hij begrijpt niet waarom zijn tablet het opeens niet meer doet. Ik dacht dus zelf om een hotspot op mijn mobiele telefoon aan te maken zodat hij op zijn tablet kan door blijven kijken. Het probleem is dat dit zoveel data vreet en dat het bij een storing van, in dit geval 4 uur, een duur iets gaat worden . Bedankt voor uw reactie trouwens.


Ipv youtube zou je de filmpjes ook via invidious kunnen bekijken, scheeld een hoop data

 

https://invidious.snopyta.org


Ipv youtube zou je de filmpjes ook via invidious kunnen bekijken, scheeld een hoop data

 

https://invidious.snopyta.org

Thx voor het meedenken. Ik had hier om eerlijk te zijn nog nooit van gehoort. Ik ga eens kijken of daar van die peuterfilmpjes op staan die hij altijd kijkt. Merci nogmaals 


Alles wat op youtube staat, staat daar ook. Tis een frontend voor youtube


Gelukkig is het alweer opgelost. En ook al snel. 4 uur is gelukkig. Bij een kabelbreuk door werkzaamheden kan het soms wel even langer duren, dat is gelukkig niet het geval geweest.

Mocht er nog eens iets zijn, laat het dan weten.Â