Skip to main content
Antwoord

Is een nieuw abonnement voordeliger voor mij?

• January 9, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb nu alles in 1 standaard uit 2014  (ik heb spotify premium opnemen, 2 ontvangers espn compleet, viaplay en vaste telefonie) 

ik wil nu graag een abonnement met super fiber 1 internet, opnemen, 2 ontvangers en espn compleet. Geen vaste telefonie en geen viaplay. Ik kan dit alleen niet verlengen via de site. wellicht is mijn huidige abonnement te oud. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Nick001 ,

Je kunt jouw abonnement verlengen via de klantenservice. Het kan ook op internet via deze link:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Je kunt via die link zelf jouw keuzes maken. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

@Nick001 

Is het verlengen van jouw abonnement nog gelukt via de link? 

En anders via de klantenservice: Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2025

Hallo ​@Nick001 ,

Je kunt jouw abonnement verlengen via de klantenservice. Het kan ook op internet via deze link:

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

Je kunt via die link zelf jouw keuzes maken. De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 13, 2025

Hi ​@Nick001, ik deel jouw vermoeden dat het zelf aanpassen niet lukt omdat je nog een Alles in 1 Standaard abonnement hebt, dat is inderdaad een ouwetje 😃

Je kunt het nog proberen via de link die ​@Noordzee gedeeld heeft, als dat niet lukt wil ik je aanraden om hulp in te schakelen van 1 van mijn collega's. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een belafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 18, 2025

Hallo ​@Nick001 ,

@Nick001 

Is het verlengen van jouw abonnement nog gelukt via de link? 

En anders via de klantenservice: Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.