Skip to main content

Twee weken geleden lag ons internet eruit. Ik naar de meterkast: alle lampen op het modem uit. Wel zaten alle stekkers goed. Het modem via het knopje uitgezet en opnieuw opgestart. En sindsdien wegvallende snelheid. Van de 200mb heb ik er meestal rond de 30-35 mb. Alle servicetools voor internet en wifi erop losgelaten (gereset, opnieuw opgestart, stekkers eruit etc.), het werkt dan weer even, maar binnen max. 2 dagen weer 30-35 mb.

Als ik bel kom ik de servicetools terecht en wordt de verbinding verbroken en daarvan weet ik ondertussen dat het niet helpt. Op de site ook alle servicetools gedaan en het uiteindelijke advies is: plan een service monteur.

Nu heb ik zelf lang genoeg bij KPN gewerkt om te weten, dat als mijn modem kapot of kuren heeft, dat op afstand gewoon te zien is. Dan heb ik helemaal geen dure monteur nodig. Wie helpt me? 

Overigens: het voelt niet erg warm dat ik niet eens een medewerker aan de lijn kan krijgen. Voor die 85% bij wie dat wel het probleem oplost, is dit fijn. Maar is nu echt de bedoeling dat ik een monteur langs moet krijgen? Een nieuw modem kan ik zelf aansluiten.

ik hoef geen reactie meer.

 


Hoi @Heinz Himself, welkom op ons forum!
Het kan hier soms even duren voor je reactie hebt, heb je nog een oplossing kunnen vinden?

Als het probleem aanhoudt is het altijd het snelste even te blijven bellen met 0800-0402, de computer zal je uiteindelijk doorverbinden met een medewerker die dan even mee kan kijken.