Skip to main content

Wij hebben sinds 10 dagen geen internet (glasvezel) meer. Monteur geweest, er moet in de staart worden gespit, na een week hebben wij een dongel gekregen met een databundel erop. mijn vraag is: is er een (andere) mogelijkheid om mét die dongel ons eigen internet te activeren. We kunnen nu heel veel zaken in huis niet bedienen (en ja, ik realiseer me dat het een eerste wereld probleem is) maar er is ook nog geen zicht op werkend glasvezel, het kon best nog lang duren aldus de klantenservice mevrouw gisteren. En is er een andere manier om sneller internet te krijgen., we betalen ons namelijk blauw voor supersnel internet en hebben namelijk een heel zielige snelheid en idem hoeveelheid data. 

Goedenavond @Sandy den Elzen en welkom hier op ons forum :)

Zo'n storing met de glasvezelkabel is natuurlijk ontzettend rot en ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Helaas kan ik je geen snellere manier aanbieden om in de tussentijd gebruik te maken van het internet, het spijt me. Wat misschien wel een optie is; heb je ook een mobiel nummer van KPN? Ik kan hier eventueel wel een databundel opzetten zodat je je telefoon als hotspot kunt gebruiken. Ik weet natuurlijk niet hoe het bereik bij jou in huis is maar dat is wel het beste wat ik kan bedenken/aanbieden!


Na tweeenhalve week is het gemaakt. En ik heb geen mobiel abonnement bij KPN, dus dat was geen oplossing destijds. 


Na tweeenhalve week is het gemaakt. En ik heb geen mobiel abonnement bij KPN, dus dat was geen oplossing destijds. 

Dat is fijn om te lezen en bedankt voor deze terugkoppeling @Sandy den Elzen, dat wordt gewaardeerd. Mocht er nog iets zijn waar ik je bij kan helpen, laat me dit dan vooral weten!