Skip to main content
Beantwoord

Is er een abonnement met alleen internet?

• April 7, 2022
  • 2 reacties
  • 56 keer bekeken

Martien Brand
Nieuwkomer

Ik heb nu een abonnement voor internet en TV, maar ik kijk eigenlijk nooit meer tv. Ik zou graag alleen internet willen. Kan dat?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Martien Brand ,

Je kunt via Mijn KPN of telefonisch via 0800-0402 jouw abonnement aanpassen naar alleen internet. Dit abonnement is beschikbaar vanaf 42,50 per maand. Dit volgens de voorwaarden van KPN Hussel. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (let niet op alle mogelijke TV-uitbreidingen.) 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 7, 2022

Ja, uiteraard kan dat. Welk abonnement heeft u nu? Een ouder abonnement? Nog geen Hussel misschien? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 7, 2022

Hallo @Martien Brand ,

Je kunt via Mijn KPN of telefonisch via 0800-0402 jouw abonnement aanpassen naar alleen internet. Dit abonnement is beschikbaar vanaf 42,50 per maand. Dit volgens de voorwaarden van KPN Hussel. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : (let niet op alle mogelijke TV-uitbreidingen.) 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten.