Skip to main content

Goedemorgen 

Sinds enige tijd heel traag internet, 6tot 7mb bekabeld. WiFi is nog trager 

Nieuwe box12 gekregen van kpn dat loste de problemen op met tv kijken. 

Weer gebeld en meerdere chats gestart wat steeds verbroken werd door slechte verbinding. Via de telefoon werd gezegd dat 32mb de snelheid moet zijn. 

Er is een monteur geweest, die heeft de snelheid opgekrikt naar ongeveer 12 mb. Dag later was dit 10mb. Er werd gezegd dat ze het probleem zullen gaan monitoren. Maar heb nu een paar dagen later nog niks gehoord en zit nog steeds met slechte trage verbinding.

Voorheen kon ik gamen tv kijken YouTube en alles tegelijk. Nu is het amper mogelijk om YouTube te kijken zonder buffer of onderbreking.

Volgens de monteur was het mogelijk om de lijn om te zetten van adsl naar vdsl. 

Hoop dat er iemand een oplossing heeft

Mvg T Struiksma 

 

Heel goed dat u hier het verhaal vertelt.  Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze met u meekijken.  De wachttijd is een dag of twee. 


Goedenavond @TStruiksma, welkom op ons forum!
Ik heb meteen even met je meegekeken naar de lijn en heb meteen een ticket aangemaakt voor mijn collega's.
Zij nemen hierover nog contact met je op! Houd er wel rekening mee dat dit met een afgeschermd of 088 nummer zal zijn.

Laat ons vooral weten wat er uit komt!


Hallo

Het probleem met de snelheid was tijdelijk opgelost, er is iets omgezet in een schakelkast zodat mijn verbinding weer een normale snelheid had. alleen het probleem komt steeds vaker terug.

trage en wegvallende verbinding. kan soms niet eens fatsoenlijk tv kijken beeld en geluid hapert dan te erg. na het resetten van de modem is het dan weer even goed.

weet iemand een oplossing? of een provider met een stabiele snelle verbinding?

mvg t struiksma


Hallo

Het probleem met de snelheid was tijdelijk opgelost, er is iets omgezet in een schakelkast zodat mijn verbinding weer een normale snelheid had. alleen het probleem komt steeds vaker terug.

trage en wegvallende verbinding. kan soms niet eens fatsoenlijk tv kijken beeld en geluid hapert dan te erg. na het resetten van de modem is het dan weer even goed.

weet iemand een oplossing? of een provider met een stabiele snelle verbinding?

mvg t struiksma

Hi @TStruiksma. Thomas is er deze week niet, vandaar dat ik reageer. De vorige keer toen Thomas de lijn ging meten zag hij direct dat er iets niet goed zat. Dat heb ik deze keer niet. Er lijkt dus iets anders aan de hand te zijn. Heb je er de afgelopen dagen nog steeds last van?

Je ervaart dus weer een wegvallende verbinding. Zodra de verbinding wegvalt, is dat dan op alle apparaten? Dus tv + internet en dan op alles? Ik zie namelijk geen recente verbrekingen op de lijn.