Skip to main content

Wij krijgen max 50 mb/s download en max 6 mb/s upload met  reactietijd 16 ms bij speedtest, Altijd.

In een aantal wijken in ons dorp is glasvezel van KPN, maar niet in onze wijk.En dat zit ook nog niet in de planning werd ons verteld, zowel telefonisch als op de chat.

Maar.. zowel Ziggo als Delta bieden t wel hier aan.

Delta is overal aan t aanleggen, Ziggo ligt er al.

Probleem: dan moet ik dus weg bij KPN? Ik wil graag klant blijven, ben t gewend en nooit klachten behalve hoge prijs tov het geleverde. We wonen te ver van de dichtst bijzijnde kabelkast en centrale. Helaas. geen versterker of superwifi zal ons helpen, wat er niet is kan je ook niet versterken, zo begreep ik.

Graag hoor ik of er ons dus inderdaad dan niets rest als weggaan bij KPN? Als hier de straten toch opengaan voor Delta, kan KPN hier dan ook niet leggen? En als we de kabel tot de voordeur laten leggen door Delta -wat vrijblijvend schijnt te kunnen- zal KPN daar gebruik van kunnen maken als hier toch geen glas van KPN zelf komt?

Hallo @Arnhem ,

Je kunt dit checken op deze website: 

https://www.kpnnetwerk.nl

 

KPN en Delta werken niet samen, dus je kunt geen KPN-internet afnemen via Delta.


Hallo @Arnhem, over het DELTA netwerk levert KPN geen diensten. Of glasvezel van KPN mogelijk is en of we de aanleg gaan starten bij jou in de buurt check je op de website van KPN Netwerk


Je geeft aan dat er voorlopig niets op de planning staat qua aanleg vanuit KPN. Dan ben ik bang dat als je echt sneller internet wil gebruiken, overstappen de enige optie is.