Skip to main content

Is er een storing in de wijk Scheldeveste Bergen op Zoom? 

Hoi @LDCBOZ, ik ben niet op de hoogte van een eventuele storing daar!

Op www.kpn.com/storing kun je dit altijd checken en vind je ook de stappenplannen voor de meeste storingen!

Als je hierover liever direct contact hebt zitten we ook telefonisch altijd voor je klaar op 0800-0402


Zeker is er een storing! Alleen niets bekend wat er aan de hand is. Wel sms gekregen dat er aan gewerkt wordt. Verwachte oplossing vrijdag 21-10 17:00… zou fijn zijn voor het begrip dat we weten wat er aan de hand is, kabelbreuk of iets anders? 


Vanaf vannochtend ongeveer 10:00 geen internet/tv meer. Belachelijk dat er nog steeds niks bekend is en dat we niet op de hoogte gesteld worden. Het is hopelijk niet waar dat het pas opgelost is as vrijdag…. 


Ook hier al de hele dag geen internet Bergen op Zoom wijk scheldevesting.  Svp snelle oplossing! Dank


We zullen zo snel als mogelijk dit proberen te verhelpen. Het lijkt inderdaad om een storing te gaan in de infrastructuur waar 75 aansluitingen door zijn getroffen. Ik helaas op afstand nu geen inschatting maken wanneer dit is opgelost maar er wordt aan gewerkt!


Whop whop beetje gas erop KPN, anders over 9 maanden een grote baby boom op de Schelde vestiging in Bergen op Zoom


Is er al meer bekend? Een update of compensatie zou fijn zijn…. 


Is er al meer bekend? Een update of compensatie zou fijn zijn…. 

op https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/ kan je als de storing is opgelost een vergoeding aanvragen voor de tijd dat je zonder diensten hebt gezeten. Als de storing nog niet is opgelost kan dit nog niet.


Bij mij is de storing opgelost.