Skip to main content

Hi!

Ik ga binnenkort verhuizen naar een adres zonder glasvezel en wil graag weten of het mogelijk is om pairbonding aan te vragen op mijn adres. Ik kan hier nergens iets over vinden op de website van KPN zelf dus vandaar dat ik het even op deze wijze doe. Alvast bedankt voor de hulp!

Hallo @Tinderlokker 

Doe eens alleen de postcodecheck op de pagina https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv om te zien wat de beschikbare internetsnelheden zijn op het adres. Na invullen van je postcode en huisnummer vind je een stukje lager deze informatie:

voorbeeld

Meld hier jouw resultaat, dan kunnen we de vraag wellicht beantwoorden (positief of negatief).


Hallo @Tinderlokker 

Doe eens alleen de postcodecheck op de pagina https://www.kpn.com/shop/internet-tv/internet-tv om te zien wat de beschikbare internetsnelheden zijn op het adres. Na invullen van je postcode en huisnummer vind je een stukje lager deze informatie:

voorbeeld

Meld hier jouw resultaat, dan kunnen we de vraag wellicht beantwoorden (positief of negatief).

Hi @RBxx 

 

Thanks voor je reactie!

 

Down = 200mbit

Up = 61mbit

eigenlijk vrij identiek aan het voorbeeld wat jij hierboven gaf.

 

 


Down = 200mbit

Up = 61mbit

eigenlijk vrij identiek aan het voorbeeld wat jij hierboven gaf.

Dat is prima toch? Mogelijk is dat via pairbonding, misschien niet. Maar wat maakt het uit?


Mijn broer zou er jaloers op zijn die kan maximaal 13 Mb down halen.


Goed nieuws @Tinderlokker , dan ziet het er naar uit dat pairbonding beschikbaar is. Op een enkel aderpaar komt de upload bij VDSL niet hoger dan 30 Mbps. Maar je kan niet zelf ‘vragen’ om pairbonding, KPN bepaalt de noodzaak op basis van de door jou gekozen abonnements snelheid. Als het niet nodig is voor de gekozen snelheid (down) ‘krijg’ je het niet.


Hi @Tinderlokker, welkom hier. 

Dank aan de heren hier die je al hebben geholpen. Pairbonding of niet maakt inderdaad niet zoveel uit, de website is leidend en geeft goed aan welke snelheid je ongeveer kunt halen. De regel is dat je bij een bestelling altijd de beste mogelijkheid gaan aansluiten. Geen zorgen dus. 🙂