Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik zal binnenkort van jullie glasvezel krijgen. Nou heb ik van Ziggo bericht gekregen dat dit rond 26 oktober zal gebeuren, maar dit is precies in mijn 3 weken vakantie in het buitenland.
Daarnaast is glasvezel nog steeds niet tot in mijn huis aangesloten en heb ik ook nog geen bericht gekregen om hierover een afspraak te maken.

Mijn verzoek is dan ook om dit uit te stellen tot medio november want ik wil niet thuis komen zonder internet, en het instellen van al het nieuwe apparatuur op me gemak doen.

Ik heb geprobeerd te bellen, maar jullie zijn altijd druk, wat zijn mijn opties?

 

Alvast Bedankt.

Hallo @Levisaxos, welkom op het forum en bij KPN! Ik hoop dat je een goede tijd hebt in het buitenland, klopt het dat je half november weer terug bent in Nederland? 
Wat als eerste belangrijk is, is dat er duidelijk is wanneer KPN Netwerk langskomt om de aansluiting gereed te maken. Ik wil je vragen om met hun contact op te nemen om dit na te vragen. 

Als deze datum opschuift naar november, dan zal de datum dat wij je aansluiten ook automatisch opschuiven en daarmee ook de overstapdatum van je oude provider naar ons. Mocht KPN Netwerk langskomen voor je vakantie, dan is het wel belangrijk dat de datum wordt opgeschoven en wil ik je toch vragen om ons te bellen. Mijn collega kan je dan verder helpen, ik heb helaas niet de optie om de overstapdatum aan te passen.