Skip to main content

Ik heb nu een snelheid van 35mb op mijn koperkabel.

TV en internet moet door die kabel!

Is het bij de KPN ook al mogelijk dat de router ook mijn 4g abonnement erbij gaat pakken om de snelheid te verhogen?

 

Als dat niet mogelijk is ga ik overstappen naar Ziggo want de KPN weigert glasvezel aan te leggen in onze druk bewoonde straat in het dorp.

In de woonwijk direct achter ons is wel glasvezel!

Dat kun je hier controleren

4g buitengebied. Dan krijg je er een kastje bij die het 4g signaal uit de lucht pakt en bij de 35mb over de dsl kabel optelt. Eisen zijn wel dat je in buitengebied woont en minder dan 30mb binnen krijgt, maar probeer maar, wellicht lukt het, en het kost niks extra's. 


In een drukke straat in het dorp, denk niet dat het 4G er in zit.

En waar haal je vandaan dat KPN weigert glasvezel aan te leggen, zit misschien wel in de pijpleiding om het te doen, moeten nogal wat adressen bijkomen de komende jaren, je hoort het alleen als ze zover zijn dat ze er aan gaan beginnen, maar als je nog niks hebt gehoord of gelezen kan het nog wel een paar jaar aanlopen voordat ze beginnen.


Hoi @martin888.
Hoe het precies zit met de aanleg van het glasvezel netwerk kun je het beste bij KPNnetwerk zelf navragen. Zij gaan over de aanleg van het fysieke netwerk.