Skip to main content

Ik heb een oud modem dus wordt mij een nieuwe experiabox met superwifi geadviseerd.

Heb verschillende soortgelijke onderwerpen gezien, maar kan het antwoord niet echt daarin vinden:

(Hoe) kan ik (bijvoorbeeld) 's nachts die superwifi uitzetten zodat de wifi gewoon vanuit de experiabox loopt maar zonder het mesh netwerk? Of staat wifi ofwel uit, ofwel de superwifi volledig aan?

Dankjewel allemaal! Heb de Wifi-manager opnieuw doorgelopen, en kreeg de KPN box 12 gratis aangeboden.

Ik heb geen domotica (ook niet van plan) en ook niet perse de allerbeste connectie nodig nu, dus heb ik voor de 12 ipv de 10 gekozen.

Snel ontvangen, alle connecties die ik heb doen het prima en ik merk sowieso geen issues meer beneden. Boven de tplink-plug geprobeerd en daar is de connectie ineens geweldig - in het verleden gaf de tplink soms niet eens wifi af; nu heb ik de hele tijd (zolang ie ingeplugd is) een vol signaal daar.

Dit is voor mij de beste situatie.

 

Evt. voor meelezers: Als ik nu de WiFi-manager opnieuw doe en aangeef dat ik ook de bovenverdieping goede WiFi wil, krijg ik de superwifi-zenders (2 stuks) alsnog voor 59 euro; dat blijft dus staan.