Skip to main content

Bij ons aan de schuur hangt dit oude kastje van de ptt, is deze nog in gebruik. Hij is open gebroken door jongeren. Heb hem wel weer dicht kunnen krijgen maar is zo weer open te krijgen.

 

Mvg Pieter van Opstal

Beste @Pieter van Opstal 

Ik heb een berichtje gestuurd naar een KPN moderator, die zal zo spoedig mogelijk een ticket ervoor aanmaken.

Bedankt voor het melden. :wink::thumbsup_tone2:

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.


Zorg er ook even voor dat je profiel up to date is, dan weet de moderator waar je woont en welke kast dit is.

Mogelijk zou je hem kunnen openen, aan de onderkant van deze kast staat in de kast onder de draadjes een papiertje met alle adressen die in deze kast zitten. Ook staat hierop welke kast nummer dit is. Dit kan misschien handig zijn om de monteurs de juiste kant op te sturen. 


@Dennis Schreve,

dank voor het doorsturen.

@Ik_Hussel net even gekeken maar kon zo gauw geen nummer vinden, morgen overdag maar eens kijken. Ook geen papiertje aanwezig met welke huisnummers erop aangesloten zijn.

 


Hallo @Pieter van Opstal! Bedankt voor je oplettendheid en handelen:innocent: . Ik ga er voor je achteraan. 

Voor de volgende keer en voor de meelezer, deze meldingen kunnen rechtstreeks gemeld worden bij infra door te bellen met 0800-0150.


Hoi @Lisa,

Bedankt voor het melden, dit bericht:

Defect netwerk / wijkkast:

deze melding kun rechtstreeks melden bij infra door te bellen met 0800-0150.

Die heb ik bij mij notities geplaatst, zodat ik alleen de tekst hoeft te kopiëren en te plakken.


:grinning::thumbsup:


@Lisa 

Dank voor het door sturen van de melding.

De volgende keer( niet hopen dat het gebeurd) zal ik rechtstreeks met infra bellen👍🏼.