Skip to main content

Ik heb onlangs meegedaan aan een actie van KPN en krijg nu via winnaar@kpn.com een mail met mijn gewonnen prijzen en hoe deze te claimen. Mijn Gmail geeft echter aan dat het bericht gevaarlijk lijkt. 

 

Dus mijn vraag is of winnaar@kpn.com een officieel KPN adres is of dat het een phishingadres is.

@Hallinger 

Het domein (“kpn.com") is in ieder geval goed. Staan er nog andere links in de email ? Zijn die ook met het domein “kpn.com” ? Dan LIJKT het erop dat het geen phising is.


Hoi,

Ik heb die mail dus ook gehad en dacht ohh leuk wat gewonnen. Op de link geklikt en die promotiecode ingevuld maar dan wordt op die site dus gezegd dat ze de code niet herkennen


Hoi,

Ik heb die mail dus ook gehad en dacht ohh leuk wat gewonnen. Op de link geklikt en die promotiecode ingevuld maar dan wordt op die site dus gezegd dat ze de code niet herkennen

Dat is dus iets wat wel vaker voorkomt bij KPN, helaas.

Ik kreeg van de week een mail van KPN klantenonderzoek/kpnpanel.

Daarin werd een vraag gesteld en als ik die negatief beantwoordde zou ik doorgestuurd worden naar kpn.com omdat ik dat geen partij was voor het onderzoek.

Ik beantwoordde de vraag negatief en kwam toch in het vragencircuit terecht, terwijl ik niet tot de doelgroep behoorde?????


Hoi,

Ik heb die mail dus ook gehad en dacht ohh leuk wat gewonnen. Op de link geklikt en die promotiecode ingevuld maar dan wordt op die site dus gezegd dat ze de code niet herkennen

Ik heb dus ook dat de code niet werkt. De klantenservice weet er ook vrij weinig van af ben ik na bijna anderhalf uur aan de telefoon achter gekomen. Ik wacht nu nog steeds op een oplossing. 

 

Heb jij het erbij gelaten of heb je toch nog een oplossing gevonden voor je promotiecode?


Heb nou een mail gestuurd  via consumercare van kpn. Wacht nog op antwoord.

Heel vreemd


@Hallinger

Het domein (“kpn.com") is in ieder geval goed. Staan er nog andere links in de email ? Zijn die ook met het domein “kpn.com” ? Dan LIJKT het erop dat het geen phising is.

Blijkbaar had ik al eerder een mail van "winnaar@kpn.com" gekregen van toen ik met een actie meedeed. Het is wel een officieel emailadres van KPN. Snap alleen niet dat Gmail er nu op aan sloeg, zal wel aan de inhoud gelegen hebben.


@Hallinger 

Bij mij deed hij het vanmiddag opeens!!

Nu nog wachten tot hij binnen komt.

Groetjes


@Hallinger

Bij mij deed hij het vanmiddag opeens!!

Nu nog wachten tot hij binnen komt.

Groetjes

Ik was ook wat te snel denk ik. Vanmiddag werkte hij ineens wel. Geduld is een schone zaak haha! 

 


Gefeliciteerd met de prijzen @Hallinger & @elveravandonge 


Alles is duidelijk, topic mag gesloten worden!