Skip to main content
Beantwoord

ISRA Kabel kort afgeknipt: kan deze worden verlengd?

• March 13, 2023
  • 9 reacties
  • 375 keer bekeken

Corné vT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Ik heb een lasdop als ISRA, de uitgaande draad vanuit de de ISRA is heel kort afgeknipt. Kan ik hier eenvoudig een nieuwe langere draad op aansluiten? Weet iemand hoe?

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Corné vT, welkom hier. 

Klopt het als ik zeg dat jouw pakket nog geïnstalleerd moet worden? Want in dat geval heb je ook installatiegarantie en kun je zeker een monteur laten komen. Dus je kan dan even bellen met 0800-0402 mocht je dat nog niet gedaan hebben. 

Wil je het liever via deze weg, dan mag dat natuurlijk ook. Wil je dan jouw profiel van gegevens voorzien. Dan zal ik kijken voor een afspraak met een monteur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• March 13, 2023

Hallo @Corné vT kun je eens een foto plaatsen van de huidige situatie?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 13, 2023

Laat gewoon een monteur komen. Die vervangt de lasdop waarschijnlijk door zoiets:

Corné vT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 13, 2023

@JanD 

Corné vT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 13, 2023

@Nick83 ja dat is ook een mogelijkheid, maar als ik zelf een draadje  zou kunnen aansluiten bespaart dat me weer de kosten van een monteur. 

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 13, 2023

@Corné vT officieel mag je niets aan je ISRA punt zelf doen. Ik ga er van uit dat jezelf niet de kabel zo kort hebt afgeknipt, maar vermoedelijk de vorige bewoner. Wanneer je 0800-0402 - gratis - belt (Klantenservice KPN) en de boel uitlegt is volgens mij de monteur gratis. 

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2023

Hoi @Corné vT, welkom hier. 

Klopt het als ik zeg dat jouw pakket nog geïnstalleerd moet worden? Want in dat geval heb je ook installatiegarantie en kun je zeker een monteur laten komen. Dus je kan dan even bellen met 0800-0402 mocht je dat nog niet gedaan hebben. 

Wil je het liever via deze weg, dan mag dat natuurlijk ook. Wil je dan jouw profiel van gegevens voorzien. Dan zal ik kijken voor een afspraak met een monteur. 

Corné vT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 14, 2023

@Bart_Z 

dar klopt helemaal Bart. Ik heb inmiddels een monteurs afspraak voor 3-4-2023, de dag van installatie/activering. Ik had de foto meegestuurd en mijn ISRA lasdop blijkt verouderd en wordt vervangen door de monteur.

bedankt voor je reactie 😃 en groet,

Corné

Corné vT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 14, 2023

@Nick83 je had gelijk Nick, het ISRA punt was verouderd en wordt door een monteur vervangen.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 14, 2023

Top! Dan komt het helemaal goed. :)

Mocht je ondertussen nog vragen krijgen, laat het dan weten.Â