Skip to main content

Ik heb een lasdop als ISRA, de uitgaande draad vanuit de de ISRA is heel kort afgeknipt. Kan ik hier eenvoudig een nieuwe langere draad op aansluiten? Weet iemand hoe?

Hallo @Corné vT kun je eens een foto plaatsen van de huidige situatie?

 


Laat gewoon een monteur komen. Die vervangt de lasdop waarschijnlijk door zoiets:

 


@JanD 

 


@Nick83 ja dat is ook een mogelijkheid, maar als ik zelf een draadje  zou kunnen aansluiten bespaart dat me weer de kosten van een monteur. 


@Corné vT officieel mag je niets aan je ISRA punt zelf doen. Ik ga er van uit dat jezelf niet de kabel zo kort hebt afgeknipt, maar vermoedelijk de vorige bewoner. Wanneer je 0800-0402 - gratis - belt (Klantenservice KPN) en de boel uitlegt is volgens mij de monteur gratis. 


Hoi @Corné vT, welkom hier. 

Klopt het als ik zeg dat jouw pakket nog geïnstalleerd moet worden? Want in dat geval heb je ook installatiegarantie en kun je zeker een monteur laten komen. Dus je kan dan even bellen met 0800-0402 mocht je dat nog niet gedaan hebben. 

Wil je het liever via deze weg, dan mag dat natuurlijk ook. Wil je dan jouw profiel van gegevens voorzien. Dan zal ik kijken voor een afspraak met een monteur. 


@Bart_Z 

dar klopt helemaal Bart. Ik heb inmiddels een monteurs afspraak voor 3-4-2023, de dag van installatie/activering. Ik had de foto meegestuurd en mijn ISRA lasdop blijkt verouderd en wordt vervangen door de monteur.

bedankt voor je reactie 😃 en groet,

Corné

 


@Nick83 je had gelijk Nick, het ISRA punt was verouderd en wordt door een monteur vervangen.


Top! Dan komt het helemaal goed. :)

Mocht je ondertussen nog vragen krijgen, laat het dan weten.Â