Skip to main content

Hallo, ik heb onlangs een jaren 70 woning gekocht, welke er van binnen nog net zo uit ziet als 50 jaar geleden. Nu vond ik ergens achter een wandje de blauwe isra kabel, maar zonder lasdop. Mijn abonnement wordt 16 april meeverhuist naar dit adres, Maar kan nu nergens mijn Modem op aansluiten. KPN, hoe kan ik regelen dat er weer een lasdop en aansluiting voor mijn Modem worden bevestigd?

 

Welkom op het forum @Cornelis 105. Als je zeker weet dat dit het KPN ISRA punt is en er niet bijvoorbeeld ergens anders een afgemonteerd punt zit dan zal er een monteur langs moeten komen. Zou je voor de zekerheid nog kunnen controleren of er niet toch ergens een ISRA punt aanwezig is zoals je ziet op de afbeelding. Zo niet zou je dan je profiel in kunnen vullen zodat we verdere actie kunnen ondernemen?


Hoi Bram,

Dankjewel voor je reactie, vandaag in de kruipruimte geweest, en kan zien dat de blauwe kabel vanuit de kruipruimte mijn vloer in gaat. Er loopt nog een blauwe kabel en die gaat via de kruipruimte richting de buren. Denk toch echt dat dit de ISRA is. In de andere hoek van de kamer zit weer een ZIGGO kastje..... Hoop dat je hier iets mee kunt..... Mvg Martijn 


In dat geval ga ik een installatiemonteur voor je inplannen. Ik ga je een privébericht sturen met de details hiervan. :relaxed:


Hoi Bram,

Bedankt voor je snelle reactie! De monteur staat ingepland en in de agenda. Nogmaals dank voor de fijne service! 

Mvg Martijn