Skip to main content

Wilde graag internet hebben van KPN. Bij nader inzien ( nadat de monteur is geweest ) zit er geen juiste kabel in mijn appartement om het werkend te krijgen.

Nu zei de monteur dat er op zijn bon staat : ISRA punt in de garage. Hier heb ik geen toegang toe omdat dit verhuurd is aan een ander.

Heeft KPN mij dit van te voren kunnen vertellen zodat ik kan uitzoeken of ik toegang kan krijgen tot het ISRA punt. 

 

Ben 20 jaar klant bij KPN maar door dit ga ik overstappen. Wat een slechte communicatie en over de klantvriendelijkheid maar te zwijgen. Vind het absoluut niet netjes hoe jullie een klant zo weg kunnen zetten.

 

Hier neem je dan speciaal een dag vrij voor en het is nog niet opgelost. 

 

Oplossing volgens KPN:

Nieuwe afspraak maken, kan pas over een maand, is toch niet mijn fout?!

Toegang krijgen tot de garage die verhuurd is ( onbekend )

Het aanleggen van een nieuwe kabel vanuit t ISRA punt wordt de kosten berekend naar de klant? Dit werd aan gegeven door de klantenservice.

 

Heb alles geannuleerd en ben er zwaar over na te denken om de rest van mijn abonnementen ook op te zeggen.

 

Waardeloos!

Hoi @Arjan1985, welkom bij ons op het forum. Dat was geen goed begin inderdaad! Op afstand kunnen wij niet precies zien waar het IS/RA-punt zich bevind, de garage was hier wel een hint maar dat deze niet toegankelijk was wisten vermoedelijk wij niet. Ik zeg vermoedelijk omdat er op je profiel geen gegevens staan, waardoor ik niets kan zien. 

Er kunnen kosten gerekend worden voor het verplaatsen van het aansluitpunt, dat is iets van jouw huis en valt daardoor onder eigen verantwoordelijkheid. Het aanleggen/verplaatsen van het aansluitpunt kan worden aangevraagd via mijnaansluiting.nl. 

Jammer dat je hierdoor besloten hebt om het te annuleren. Als je een andere provider neemt via deze aansluiting zal dezelfde situatie zich voordien. Dit staat los van de provider, dit is iets van de aansluiting in huis.