Skip to main content

Het internet springt er steeds uit en de oorzaak is duidelijk. Was sinds we kwamen wonen al niet heel best meer, maar nu helemaal niet. Vorig jaar werd er gezegd dat er rond november glasvezel zou komen, dus nog maar even aangezien. November is al even geweest en geen update over gehad. Nu is hij wel heel erg slecht (kapje is er nog wel) en zou dit graag gerepareerd zien. Dit werkt niet met tv kijken en/of thuis werken. Hoe kan ik dit repareren? Zijn die kastjes ook los verkrijgbaar?

 

Koper is direct afgewerkt op het printplaatje waardoor je kans hebt dat je onderbrekingen krijgt omdat de A en B draad elkaar aanraken. Dit moet gelast worden. Het printplaatje heeft juist plastic sluitingen die zelf een snee maken in de ader om het koper minimalistisch bloot te leggen. Je zou dit het liefst door een monteur laten doen.  Met onderstaande zilvertjes en groen isolatie sokjes zou dit gelast kunnen worden op 2 nieuwe aders.

 

 


Bedankt voor je reactie. Ik haal een beetje af want dat klinkt mij te ingewikkeld. Is het ook mogelijk zo’n kastje los te kopen? Ik heb wat zitten zoeken maar kom het niet tegen. 


@TimSt ik zou maandag overdag bellen naar 0800-0402 (Klantenservice KPN - gratis) en aangeven dat het ISRA punt vervangen/gerepareerd moet worden. Je moet er absoluut niet zelf aan zitten (mag zelfs niet). 


Oh ik wist niet dat dat niet mocht.  Omdat het toch straks vervangen gaat worden leek het me wat onnodig om dit door kpn te laten doen. Ik zal maandag even contact met ze opnemen. Hoop dat het niet of niet te veel gaat kosten. 


@TimSt gewoon aangeven dat toen je verhuisde en daar kwam wonen dat het er al zo bij hing. Succes. 


Hoi @TimSt . Ik denk dat ik hier wel een monteur voor kan aansturen. Zullen we dat doen? 


@Erwin_ dat zou helemaal te gek zijn!!


Kun je jouw profiel invullen en mij daarna hier een seintje geven? 


@Erwin_ profiel gevuld!


@TimSt  Nou, gelukt. De monteur komt vanmiddag al. :-)

Mochten er (waar ik niet van uit ga) kosten gerekend worden, dan krijg jij die van mij vergoed. Daar sta ik garant voor.  

Laat je weten hoe het afloopt?

 


Vandaag super geholpen door KPN. De monteur heeft een nieuw punt opgehangen en meteen ook alles doorgemeten en uitgelegd. Ik ben er helemaal blij mee!


Kijk, dat lees ik graag.   Ik zie in de bon dat je koper verder stabiel meet. 

Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je mij te vinden.