Skip to main content

Hallo allen,

Na decennialang bij Ziggo/UPC te hebben gezeten, zullen wij overstappen tot KPN. De verbinding gaat morgen van start, dus was ik vandaag bezig geweest met de aansluitingen (tvs en modem). Ik kom echter de ISRA punt niet vinden in de meterkast en ook niet ergens anders in het huis en nu weet ik niet goed wat ik moet doen. Hulp zou zeer gewaardeerd worden. 
 

 

Dag @Foukhar1 ,

Ik zie het ook niet in je meterkast.

Heb je nergens zoiets zitten?

Op steekt er ergens in je huis een blauwe kabel uit?

Het zou ook kunnen dat de kabel in de kruipruimte ligt.


Wat is die blauwe kabel linksonder op foto 1?


Dag @Foukhar1 ,

Ik zie het ook niet in je meterkast.

Heb je nergens zoiets zitten?

Op steekt er ergens in je huis een blauwe kabel uit?

Het zou ook kunnen dat de kabel in de kruipruimte ligt.

Ik heb nogmaals een ronde door het huis+meterkast gedaan. ik heb helaas geen van deze 4 kunnen vinden. Helaas heb ik geen kruipruimte, waar het zou het kunnen zitten. 


Wat is die blauwe kabel linksonder op foto 1?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet weet waar deze kabel voor dient. 


Dat zou wel eens de KPN kabel kunnen zijn!

Er is een monteur nodig om daar een ISRA op te zetten.


Dat zou wel eens de KPN kabel kunnen zijn!

Er is een monteur nodig om daar een ISRA op te zetten.

Hallo @Foukhar1, dit denk ik ook! Je kunt het beste morgen tussen 8 en 18 uur even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan een monteur voor je inplannen. Mocht je het liever via het forum willen laten lopen kan dat ook. Echter zijn wij niet 24/7 aanwezig, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? En wanneer zou je een monteur kunnen ontvangen? Dat kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur in blokken van 4 uur (8-12, 10-14, 12-16 etc.).


Dat zou wel eens de KPN kabel kunnen zijn!

Er is een monteur nodig om daar een ISRA op te zetten.

Gelukkig lijkt het erop dat het wel aanwezig is. Even morgen voor een monteur bellen dan is alles geregeld. Heel erg bedankt!


Dat zou wel eens de KPN kabel kunnen zijn!

Er is een monteur nodig om daar een ISRA op te zetten.

Hallo @Foukhar1, dit denk ik ook! Je kunt het beste morgen tussen 8 en 18 uur even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan een monteur voor je inplannen. Mocht je het liever via het forum willen laten lopen kan dat ook. Echter zijn wij niet 24/7 aanwezig, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Wil je in dat geval je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? En wanneer zou je een monteur kunnen ontvangen? Dat kan op doordeweekse dagen tussen 8 en 18 uur in blokken van 4 uur (8-12, 10-14, 12-16 etc.).

Bedankt voor je reactie Marcia! Ik zal voor het gemak morgenochtend even bellen met de klantenservice.