Skip to main content

Hallo,

Ik heb een abonnement aangevraagd voor internet en tv. Maar het ISRA punt ligt hier al jaren los van de muur. Kan dat gratis hersteld worden of moet ik daar voor betalen? 

 

Kapje eraf schroeven en 2 gaatjes boren in de muur…...dat lukt toch wel?


Een nieuw ISRA-punt is toch aan te bevelen (gratis). Grote kans dat de interne verbinding van zo'n lasdop door de tand des tijds geen optimale verbinding meer geeft.

Lasdoppen worden al zeker 30 jaar niet meer gebruikt voor de aanleg (van voor 1990).


Hallo @Marijke85 gewoon van de gratis installatiemonteur gebruik maken en die maakt er weer een perfecte aansluiting van volgens onderstaand voorbeeld:

KPN ISRA punt | KPN ISRA punt huisaansluiting type 1B 2xRJ11… | Robert  Webbe | Flickr


Volgens de site krijg ik die niet gratis. Kost 75 euro


Hallo @Marijke85 zie onderstaande link en kies voor de linkse kolom.

Kom je er nog niet uit, dan even bellen en zeggen dat je een gammel IS/RA-punt hebt waarvan je niet kunt beoordelen of die wel gaat werken.

 


Volgens de site krijg ik die niet gratis. Kost 75 euro

Niet zelf het modem aansluiten. Maar bellen naar KPN en zeg dat het niet lukt. Dan krijgt u een gratis installatie monteur die dit gratis voor u maakt. Het materiaal dat daar voor nodig is, dat is ook volledig gratis.

Als u de monteur dan gelijk meer dingen in huis laat doen, zoals WiFi versterkers plaatsen ofzo, dan moet u daar wel voor betalen. 


Hallo @Marijke85 zie onderstaande link en kies voor de linkse kolom.

Kom je er nog niet uit, dan even bellen en zeggen dat je een gammel IS/RA-punt hebt waarvan je niet kunt beoordelen of die wel gaat werken.

 

Ik zie geen link?


Marijke85, Als je abonnee wordt of bent voor een vaste aansluiting wordt dit gratis hersteld.

Link vergeten, @JanD ?


Hallo @Marijke85 , kon niet eerder reageren, hier alsnog de link:

https://www.kpn.com/service/monteur/installatiemonteur.htm

Succes

CC: @PeterG