Skip to main content

Beste Forum leden,

 

Het volgende: Aanstaande dinsdag komt een KPN monteur de aansluiting realiseren voor mijn hussel pakket. Nu is het zo dat ik gelijk pair bonding hebt aangevraagd daar het volgens de wijkkast mogelijk is, echter het pair bonding isra aansluiting ontbreekt in mijn woning. Ik heb dit bij de bestelling aangegeven en zou volgens hun goed komen. Nu kreeg ik gisteren het installatie pakket binnen en daar zat geen juiste isra doos bij. Is het zo dat de monteur dit bij zich heeft of moet ik dat alsnog bij KPN bestellen. Want bij de klantenservice weten ze het ook niet. Alvast bedankt voor jullie reactie.

 

Hallo @jij 

Hoe heb jij pairbonding aangevraagd? Dat kan volgens mij helemaal niet. Je sluit een contract af voor een bepaalde snelheid. KPN bepaalt wat daarvoor nodig is. Als de snelheid alleen met pairbonding mogelijk is, dan zal de monteur dat installeren. Die heeft de daarvoor benodigde zaken bij zich. De ‘isra doos’ wordt nooit meegestuurd.


Hoi RBxx,

Bij de aanvraag heb heb ik bij opmerkingen ingevuld in aanmerking te willen komen voor pair bonding omdat dit zoals gezegd mogelijk moest zijn. KPN heeft later ook bevestigd dat dit ook zou gebeuren vanwege de afstand tot de wijkkast en de gevraagde snelheid. Als zoals jij aangeeft het isra punt door monteur geplaatst gaat worden heb ik er vrede mee.

 


Hallo @jij 

Hoe is het vandaag verlopen? Heeft de monteur de pairbonding geplaatst en is de snelheid naar wens?


Hoi RBxx, 

De aansluiting is goed verlopen en de snelheid is zoals kpn voorspelde met pairbonding gelukt. Zelfs de WiFi snelheid vanuit de modem doet niet veel onder dan bedraad. Nu maar kijken of alles goed blijft lopen..

Voorspeld 200 down 30 up

Gekregen 198 down 36 up

WiFi 180 down 29 up